otrdiena, 2012. gada 15. maijs

Ja dzīve tev sniedz tūkstots iemeslus, lai raudātu, parādi ka tev ir miljons iemeslu, lai smaidītu

Sodien ir lieliski jaunumi, esmu atguvusi savu milo, sarkano laptopu ! Tris menesi ir pagajusi, kops nebiju to lietojusi. Toties par laimi man vél bija garantija, kurai bùtu jàbeidzas junijà, un tas tika nosutits uz garantijas servisu. :D  Today I'm so, so happy :) ! 
Atceréjos, kad aizpagàjusàjà nedéla es nedaudz satraucos, kad neesmu loti daudz celojusi pa Franciju, bet vienu dienu satiku, vienu francùzieti, kas vispàr nav bijusi ne Parizé, ne Bordeaux. Un es vél te nemos, redz kà, Francija tik liela, kad pasi francùzi nemaz daudz kur nav bijusi. Vél, priecins man liels ir jo piektdien es dodos uz Marseille ar Lilitu :)




Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru