ceturtdiena, 2012. gada 16. februāris

Bērnībā spēlējot kariņus nebija grūti kādu nogalināt, grūti bija pārliecināt, ka viņš ir nogalināts

Valentīn dienu šogad pavadīju visai interesanti. Šoreiz es strādāju bērnu dienas centrā, kur bija bērniņi vecumā no 4 līdz 10 gadiem. Bija ļoti jauki, jo bērni gribēja mācīties latviešu valodu, kas mani ļoti priecēja. Daži bērni pat zināja, kur atrodas Latvija. Arī es biju sagatavojusi nelielas aktivitātes saistībā par ziemu un bērni ar lielu interesi piedalījās. Mēs veidojām sniegpārsliņas no papīra, lasīju pasaku latviešu valodā, gatavojām kopā karsto šokolādi un kokosrieksta sniega bumbas, un spēlējām spēles. Par cik man un draugam nav otrās pusītes nolēmām doties vakarā uz kino, lai nepavadītu vakaru vienatnē. Šoreiz devāmies uz filmu "Another Happy day", tā bija interesanta, jo tika parādīta amerikāņu ģimenes otrā puse saldajai dzīvei ar melnā humora piesitienu, kad ne vienmēr viss notiek tik skaisti, kā gribētos. Pēc kino devāmies pie drauga, kur laikam pielikām punktu mūsu meksikāņu seriālam, kārtīgi izrunājāmies un šķietami tagad viss būs kārtībā, jo tas murgs, kas ievilkās trīs nedēļu garumā, jau bija apnicis. Bet šī saruna man ļoti palīdzēja saprast pāris lietas par sevi, ko esmu darījusi nepareizi, bet paldies viņam, jo bez viņa šīs pāris lietas nekad nebūtu ievērojusi un viss būtu palicis tā kā ir.Vakardien atbraucu beidzot pie savas ģimenītes atpūsties uz pāris dieniņām, pēdējās divas nedēļas bijušas diezgan sarežģītas, gribējās ļoti izrauties ārā no pilsētas, cilvēkiem un darba. Kā jau ierasts pavadīju ceļā piecas stundas, kuras no tām arī nogulēju, jo iepriekšējā vakarā sanāca vēlu iet gulēt. Biju arī divās pilsētās, kuras nekad nebiju redzējusi, skaistas, jo abas pilsētas bija kalnos. Vakarā paēdu vakariņas ar vecākiem un ar māsiņu uzpīpējām ūdenspīpi un jauki parunājāmies, kur, protams, bez vēlās nakts ēšanas nevar iztikt. Šodien solās arī  jauka diena ....




Ziemā bez karstās šokolādes ar Marshmellow neiztikt 

P.s.  Ievēroju veikalu plauktos, kad gandrīz nekas nav atrodams saistībā par Valentīn dienu, nav neviena rotājuma, nekas kas liecinātu, kad tuvojās mīlestības diena, kaut gan tie ir amerikāņu svētki, šie svētki man šķiet loti jauki un mīļi. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru