pirmdiena, 2012. gada 27. februāris

Vislabākais veids, kā samaksāt par jauku brīdi, ir priecāties par to

Arà skietami jau pavasaris ir pietuvojies - silts un patikams laiks valdija sajà nedélas nogalé. Sestdienas dienà devos uz pilsetu Le Mans, ieprieks jau biju saja pilséta, bet tikai vilciena stacijà. Pilséta ir skaista, jo seviski man patika vecà pilsétas dala, kur atrodas senàs celtnes, sauràs un kalnainàs ielinas, un ievérojama baznica, kuras arhitektùra bija visai interesanta. Pasatgàjos pa pilsétu, protams, pastaiga pa veikaliem ari nekur neizpalika, tajaà pilsétà veikali bija labàki, bet varbùt, tas skita tàdél, kad biju devusies uz jaunu vietu. Man jau patik sis pàrmainas, tàs liek justies labi un liek izrauties no ierastàs ikdienas. Kad atgriezos màjàs devos ar draugiem uz nelielu konceru, otrà pilsétas galà, bija jauki, jo skanéja mùzika, ko klausijos saldajos 16 gados :D  atceréjos, tos laikus. Man loti patika pirmàs grupas solists - balss bija pasakaina un vins pats ari :D , otrà grupa, man neipasi patika, par laimi nebiju vienigà. Péc koncerta devàmies pie drauga paést vélàs vakarinas un iedzert dzirksotoso vinu ar "Selgas" cepuminiem, interesants salikums, cetrutdienas vakarà, kàrtojot istabu atradu cepuminus, njamm, tik sen nebiju tos édusi. Vakardien devàmies dienas vidu iedzert  ar draugu kafiju vietéja bàrà un péc tam pastaigàties pa pilsétu, bija patikami pastaigàties siltà laikà. Sonakt, beidzot kàrtigi izguléjos -  devinu stundu miegs man sonakt pietika, skita pat pa daudz, jo pagajusajà nedélà, sanàca diezgan vélu iet gulét. Bet anyway, sodiena bùs lieliska diena...

Sonedel darbinà bùs daudz aktivitàtes, noteikti garlaicigi sonedél nebùs, jo stràdàsu pat sestdienas rità. Sàkot ar sodienu uz vienu ménesi, pie mums stàdàs jauna praktikante :) 


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru