piektdiena, 2012. gada 2. marts

If you don't do stupid things while you are young, you'll never have nothing to smile about when you are old

Wow, si nedéla bija gara un piedzivojumiem pilna. Sàksu ar pirmdienas vakaru, kur devàmies ar draugu paést vakarinas un péc tam uz bàru, kur pievienojàmies paréjiem draugiem, pasedéjàm, iedzéràm alu, varu tik pateikt, kad françu meitenes loti atskiràs no latviesu meitném, bet tas tà.  Péc tam devàmies pie drauga skatities filmu, françu veco laiku komédiju, bet tik smiekliga, es tà pàrsméjos, kaut gan nesapratu lielàko dalu teksta, ko runàja :D . Otrdienas pécpusdienà devàmies uz radio staciju "Radio - G", kur es, divas manas darba koléges un bijusi brivpràtiga, kura 5 ménesus pavadija Moldàvijà (EVS), stàstijàm par Eiropas brivpràtigo darbu. Es ari tiku pie runàsanas, bet es diemzél runàju anglu valodà un man skiet, kad es visu ar to savu valodu salaidu déli un pateicu, kaut ko ne tà, ceru kad sestdienas dienà 12.00 (péc Francijas laika ) dzirdésu, ko un kà tad man sanàca runàt. Ja nu kàdam interesé re links, var ari onlinà noklausities. Es nevaru noklausities uz datora, tàdél klausisos caur radio. 

Tresdienas rità devàmies uz pilsétu Nantes, kur més bijam regiona galvenajà ékà. Norisinàjàs diskusijas par jauniesu iespéjàm uzlabot savu dzivi regionà un beigàs notika preses konference. Sajà dienà pusdienas més édàm restorànà, tàs bija dievigas ar salàtiem, lielisku pamatédienu, kafiju ar desertu un Macaroons cepumiem. Sajà dienà iepazinu kàrtigi mùsu jauno praktikanti, jauka meitene, màcàs par sekretàri (neapskauzu vinu, visu mùzu stràdàt birojà, domàju, tas ir mokosi, jo man jau sie 7 ménesi liekas, mùziba, dienàs, kad ir jàbùt birojà), kà ari iepazinos ar vél vienu meiteni no manas pilsétas, diezgan traka vina ir, bet mums gàja jautri. Péc preses konferences devamies atpakal uz pilsétu, kur més ar meiteném devàmies nelielà pasataigà, jo visu dienu bijàm sédéjusas. Vakarà devos ar Montaseru uz kino, noskatijamies filmu "The artist". Filma man loti patika, kaut kas savadàks un neredzéts, lieliska izdoma veidotàjiem, mémais kino ar mùziku, idéàla filma un nebrinos, kàdél tiesi si filma ieguva Oskara nominàciju kà labàka 2011. gada filma. Iesaku noskatities ! ! ! 


Ceturdienas rita devos ar citiem jauniesiem uz cirka aktivitàtes dienu. Jauniesi dazu nedélu garumà iegùst diplomu, kas lauj stràdàt ar bérniem, sis diploms ir svarigs ja vélies bùt lideris darbam ar bérniem vai jauniesiem. Tà nu mani panéma lidzi, kur més méginàjàm veikt zonglésanu, lidzsvara nostiprinàsanu, iztéles pielietosanu ar dazàdiem objektiem un staigàsanu pa virvi. Staigàsana pa virvi man sanaca vislabàk izdariju to primà :)  Bija loti jautri, neskatoties uz to, kad nàca miegs un bija neliels nogurums. Vakaru es pavadiju màjàs atpùsoties un lasot gràmatu, ari parunàjos ar savàm milajàm meiteném pa telefonu. Pédéjàs trijàs dienàs françu valoda mani loti nogurdinàja, liekas kad galva uzspràgs, bet tas jau nekas, jo tas tikai par labu nàk. Sodien nedaudz piedalijos mùzikas aktivitàtes, bet ilgi nepaliku, jo notika vairàk diskuijas un vairs nespéju koncentréties uz valodu, tà kà nolému padarit vél citus iesàktos, bet nepabeigtos darbus. Sovakar iesu ciemos pie drauga, jo vinam sodien ir dzimsanas diena, pa celam uz màjàm jaieskrien veikalà un jànopérk dàvana, kaut gan vél isti neesmu izlémusi ko dàvinàt.



Lai Jums visiem brinumjauka nedélas nogale :) !


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru