ceturtdiena, 2012. gada 15. marts

You'll never understand until it happens to you

Manas brivdienas ir beigusàs un ir jàkeras atkal pie darbiem, bet tà negribàs laiku pavadit birojà, jo ir jau sajùta kà vasarà - saulite spid un silda, visas siltàs ziemas drébes, jau ir noliktas dzili, dzili skapi un noteikti, kàdu laiku, tàs netiks vilktas laukà. Ortdienas rità ar téti devàmies uz Bordeaux, pilséta man loti patik, skaista, bet skita nedaudz bistama, tur iedzivotàji ir apméram tik pat cik Latvijà visà kopumà. Kad es ieraudziju, to briniskigo veikalu - Russian shop, es biju loti prieciga, pilnigi aiz priekiem ieskréju ieksà. Tur es iegàdàjos - biezpienu, kréjumu (kaut gan, te ari ir kréjums, tomér tam garsa ir cita), Kiss sidrinus, ko Latvijà agràk dzéram, un protams, pasu galveno, péc kà es biju noilgojusies - biezpiena sieriniem, tiesa tie bija leishu un sasaldéti, bet tiiik loti garsigi ! Kad otrdienas vakarà atgriezos màjàs, bija divaina sajùta, laikam brivdienas pa garu, kà ari bija sabraukusas jaunas sejas, cilvéki no dazàdàm pasaules valstim, protams, tikai ne no Latvijas :D Vakardienas rità célos agri, lai dotos uz bérnu dienas centru, kur visu dienu pavadiju ar bérniniem - spéléjoties ar viniem un dzerot loti daudz tejas. Laiks bija briniskigs, tàpéc lielàko dienas dalu pavadijàm laukà un skatoties, kà bérni spéléjas smilskasté, man sagribéjàs doties pie okeàna un pavadit dienu sakarsusajas smiltis. tikai soreiz bija loti negarsigas pusdienas, kà jau vienmér tas ir tàdàs iestàdés, tà kà pusduienàs pàrtiku no bagetes ar sieru, pat deserts bija briesmigs. Vakardien vakara parunàjos ar draugiem, nebiju vinus redzéjusi nedélu, bija jauki atkal satikties. Rit ir jau piektdiena, laiks sàk skriet véja spàrniem ! 

Tikko pamaniju, kad mana seja péc vakardienas dzivosanas arà ir ieguvusi sarkanu nokràsu, vajadzétu laicigi iegàdàties aizsargrému àdai, sàku jau domàt, kà mana àda izdzivos, kad paliks siltàks, jo pagajusajà vasarà, es visu laiku staigàju sarkana :D 





P.s. Mans laptops atkal ir nojucis, bildes kàdu laicinu nebùs, jo esmu pazaudéjusi, kaut kur kameras usb...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru