piektdiena, 2012. gada 23. marts

Dažreiz vienkārši gribas apsēsties trotuāra vidū, un smieties par garāmgājēju apaviem

Vakardienas vakars bija kaut ka greizi sagrozijies ! Mana studentu viesnicinà bija izveidojushi boulinga vakaru, devàmies spélét boulingu. Spéléjàm divas partijas un par to samaksàjàm nieka 2 euro. Bijàm tris komandas, katrà pa 6 spélétàjiem, bija jautri skatities, kà spélé tie cilvéki, kas pirmo reizi spélé, bet es ari izcélos ar to, kad panému bumbu, kas bija par smagu, nu jùs jau varat iedomàties, kas ar to notika, pirmo reizi, kaut, kas tàds atgadijàs, bet izsmieties varéjam visi :D  Beidzot iepazinos ar ukrainu meiteni. Parunàjàmies krievu valodà.  Centos runàt cik varéju, bet vienalga, tie anglu vàrdini spraucàs tekstà ieksà : ) Vina aprili veidos Ukrainas vakaru, varbùt es vinai palidzésu to veidot un varésim pie reizes iestiprinàt ari no Latvijas, kàdu labumu ! 

Péc boulinga ar draugiem devàmies uz bàru, jo tur notika koncerts, tà bija tada rokiiga 70to gadu mùzika. Man jau loti patika, bet tajà pagrabà bija tik drausmigi karsts un varu iedomàties, kà jùtàs, tie cilvéki, kas dzvo tiesi blakus, jo mùzika bija graujosi skala. Smiekligi bija, tas kad péc koncerta devos uz wc, kamér sagaidiju savu kàrtu viens puisis gribéja skriet jau man pa prieksu, tad més sakàm sarunàties un vins man uzsauca, baigi garsigo piparmetru shotinu, beigu beigàs izràdijàs, tas bija viens no mùzikiem, ar draugiem sasméjàmies. A un jà péc tam Mari, viena françu meitene, vina ir loti jauka un spélé vijoli, ka ari màcàs mùzikas psihologiju, pirmo reizi dzirdéju par sàda tipa studijàm. Tàtad, vina iedeva ielùgumus uz koncertu, tajà pat vakarà, tas norisinàjàs nakstklubà uz upes, kugiitii. Kaut gan pirmais koncerts man labàk patika, sim ari nebija ne vainas. :) Màjàs pàrrados piecos no rita, bet jauki ir tas, kad sodien uz darbinu nàcu péc pusdienàm ! Tàds jauks vakars bija sanàcis.... Bet sovakar vienozimigi paliksu màjàs, jo rit ir agri jàcelàs un jajiet lidzi draugiem uz konservatoriju, tur busot atvérto durvju diena, bet par to tad vélàk.... :D 

Esmu atardusi savas kameras USB, it kà bilzu ir daudz, bet isti nav ko ievietot :D 
Zemàk bildes ir no Bordeaux, nesanàca tur ilgi pabùt, bet nekas, gan jau vél tur dosos uz ilgàku laicinu ! 






 So brinumveikalu ieraugot jutos laimiga, 
kur iegadàjos garsigos sierinus 




 Tà nu jauniesi stuté àrpusé bàram sienas

Vienigà bilde ar Mari

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru