pirmdiena, 2012. gada 20. februāris

If you think you love two people at once, choose the second. Because if you really loved the first, you wouldn't have a second option

Pavadiju lielisku nedélas nogali ar savu gimeniti. Varéju kàrtigi izrunàties, izsmieties, samilot sunukus un vél citas lietas sadarit. Tiku pat pie ilgi gaiditajàm kartupelu pankukàm, kuras man jau kàrojas labu laicinu atpakal, tik gardi. Bet tagad jau atkal velos konfektes "Serenàde", kuras protams te nav :( Atputos un tagad varu kerties pie darbiem un citam nepadaritam lietam, kas ir iekràjusàs. Vakardien jau ierados atpakal otrajàs majàs, pec sesu stundu brauciena ar vilcienu, nedaudz atputos un tad devos pie drauga parunàties un iedzert téju, pastàstija paris jaunumus, gan priecigus, gan bédigus. Trakas lietas saja pasuale notiek.... Sarunajàm, kad kàdu dienu dosimies izdarit kaut ko traku, bet paslaik neteiksu, kas tas ir,  jo ir vajadzigs nedaudz laiks, lai sanemtos. Laikapastakli ir palikusi siltaki; skietami pavasaris ir iestajies un pràts ari priecigàks paliek, jo saulite spozi spid un silda, gribas jau pie malas mest ziemas jacinu un zàbacinus. Sodien rits darbà iesàkàs visnotal interesanti, man nomainija datoru, bet vienalga, tas nestradaja, més nonémàmies ap tiem datoriem lidz kafijas pauzei, bet labi, kad varejàm par to izsmieties :) Atkal darbinà man sodien nav ko darit, sezu "facebook" :D, gandriz visi kolégi ir aizgàjusi kartéjà atvalinàjumà, bet man péc sava projekta liguma ir tik vien kà 24 brivas dienas, kuras man jau varétu teikt ir iztérétas, bet kolégiem ir 6 nedélas brivas vienà gadà. Jà, Francijà ir daudz brivu dienu, skolàs ik péc 40 dienàm ir divu nedélu gars brivlaiks :)  . aaa, édot pusdienas kopà ar draugu atskàrtu, kad man sodien - pirmdiena, ka nedélas sàkums patik, pa ilgiem laikiem ( kaut gan visi te sodien cikst, kad pirmdiena ir nelaimigakà nedélas diena).... 

Jà, par to 18. datuma referendumu. No sàkuma man skita, kad protams Latvijai nav vajadzigas divas valodas, bet tagad, domàjot, daudzàm valstim ir divas valodas un tas jau skiet normàli, nezinu ko domàt tàlàk, bet ir labi tà, kà tas ir. Latvijai vajadzétu saglabàt savas tradicijas, bet nez kàdél man skiet, kad àrzemés dzivojosie latviesi vairàk turàs pie savas valsts tradicijàm, nekà Latvijà dzivojosie. Zinu, kad ASV dzivojosie latviesi saviem Amerikà dzimusajiem bérniem màca tradicijas, dziesmas, valodu. Jus par tadam lietàm neesat aizdomàjusies, mani màc zinkàriba, varbut kàds varétu par so tému padalities pieredzé vai domàs, jo par to maz ko zinu un nekad tà ipasi, tam neesmu pievérsusi uzmanibu....  Kà parasti atkal, kad darbinà nav ko ipasi darit sàku filzofét par lietàm, kuras nav tik svarigas :D



P.s. Skiet, kad esmu nedauz nesakarigi uzrakstijusi, jo pràts sodien nevedàs uz rakstisanu, gribas iet àrà saulité :) 

2 komentāri: