pirmdiena, 2012. gada 16. aprīlis

Mana problēma ir tajā, ka es vienmēr cenšos redzēt cilvēkos tikai labo un pieveru acis uz slikto ♥

Ai, pagàjusi nedéla, kops veicu pédéjo ierakstu. Bet redz kà laiks skrien, neesmu bijus ofisà jau divas nedélas, bet sodien atgriezoties ir sajutà, kad ir pagàjusas nieka tris dienas ! Sàksu ar to, kad otrajàs Lieldienàs devos stràdàt uz pilsétinu, kas atrodas netàlu no Nantes, iebraucu tur vélu vakarà un vilciena stacijà mani sagaidija mans jaunais namatévs un "prieksnieks" uz nàkamajàm trim dienàm. Devàmies uz jauno mitekli, kur man pieskira pasai savu dzivokliti ar virtuviti, vanassistabu un gulamistabu. Tas bija jauki, vienai pasai, dzivoklits uz trim dienàm. Par cik biju nogurusi no graà cela, izkravàju mantas un devos gulét. Nàkamajà rità agri célos un péc brokastim devàmies stràdàt uz bérnu centru. Sajà bérnu centrà bérnini bija jauki un mili, pavadijàm visu dienu spéléjoties. Pasà vakarà devos uz saviem apartamentiem un péc tam vakarinàs pie savas viesgimenes, iepazinos ar divàm mazajàm meiteném, loti milas, vinas visu vakaru cienàja mani ar sokolàdém, kas tika dàvinàtas uz Lieldienàm. Nolikàm meitenes gulét un es tiku pie TV. Biju tajà vakarà laimiga, jo veikalà biju atradusi kaut ko lidzigu àdazu siera bumbàm un skatijos komediju. Nàkamajà rità devàmies uz ofisu, kur laiku pavadiju lidz pusdienàm, piedalijos vienà sanàksmé. Pusdienot devàmies uz restorànu un péc tam skriesus skréjàm uz autobusu, jo ar bérniem, vecumà ap 13 gadiem devàmies uz kartingu. Sadalijàmies pa grupàm un kàrtigi izpriecàjàmies. Tà bija mana pirmà reize, kad izméginàju braukt, un man loti patika. Braucàm més divas reizes un katru pa 5 apliem. Pirmajà reizé es atbraucu pirmà, bet otrajà reizé otrà ;) Nav slikti ! Péc kàrtinga devàmies ar prieksnieku uz vienas pilsétinas Mériju, kur mums notika vél viena sapulce, lidz ar to nokluvàm diezgan vélu vakarà màjàs, jo kà pienàkas, péc sapulces kungiem vajadzéja iestiprinàties ar stirpo dzérienu. Pédéjà dienà devos uz bérnu centru, sajà man loti patika telpas un vaditàji, bet bérni, gan bija nedaudz aktivàki, kad mums bija brivais laiks àrà es nezinàju, kà lai ar viniem tiek galà, par laimi lidz launagam mazinie jau bija nomierinàjusies. Ceturdienas vakarà beidzot biju nokluvusi savà pilétà, gandriz divas nedélas nebiju bijusi màjàs. Man bija tris jaukas, brivas dienas, bet par cik vsiem maniem studéjosajiem draugiem ir brivdienas, laiku pavadiju pa màju un iepérkoties. Piektdienas vakarà, ar kaiminu, devàmies noskatities filmu "Twixt", filma man loti patika, ne jau péc zanra vai notikuma apraksta, bet gan péc kompozicijas - kràsas, kas attélotas filmà un mùzika, kas pielietota, baudàma filma. Sestdienas dienà devàmies uz Turku veikalinu, tur visàdi gardumi pàrdodàs, man jau loti patika. Biju prieciga par to, kad tur bija kafija 3in1 un visàdi gardumi, kas nav nopérkami Francijas veikalos. Bija, pat tà garsviela "Vegeta", ko parasti izmantoju sàls vietà, bet tà pat bija létàka nekà Latvijas veikalos. Svétdien atlàvos ilgàk pagulét un palasit gràmatu.

Abrinojami ir tas, kad cilvéki seit Lieldienàm nepievérs nekàdu ipaso uzmanibu. Tàs vairàk ir domàtas bérniem un tiek tiem dàvinàti sokolàdes zaki un lérums sokolàdes olu !

Bildes ir  no tris dienàm, kuras pavadiju stradàjot pilsétinà netàlu no Nantes:


Bija mums ari pasiem sava Princese

Jaukàs bérnu gultinas :) 





Sis forsais ofiss man patika, bérnu centrà 



Pavasariss ! :) 



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru