trešdiena, 2012. gada 4. aprīlis

Vislabākais veids, kā samaksāt par jauku brīdi, ir priecāties par to

Esmu laimīgi atbrauksi pie ģimenītes uz Bordeaux. Pa šīm dienām laik apstākļi ir palikuši sliktāki, diezgan vēss ārā ir, bet ļoti auksts nav. Vakardien bijām pilsētā La Roche sur Yon, kur vadījām prezentāciju pensionāriem par Latviju, bija ļoti grūti, jo viņi uzdeva tik sarežģītus jautājumus, uz kuriem es nezināju dažas atbildes, saistībā par ekonomiku un poltiku. Briesmīgi, galva pēc tam kūpēja, dēļ jautājumiem un Franču valodas. Pēc pārbrauciena devos uz mājām, lai paņemtu koferi un tad skriešus uz vilciena staciju. Vilcienā mani mocīja izsalkums, tādēļ devos uz bāru, kur pasūtīju savas vakariņas, viņiem par neražu nedarbojās kredītkartes un man nebija skaidras naudas, bet bārmenis bija tik laipns, kad iedeva manas vakariņas un sarunājām, kad nonāksim gala stacijā aiziesim līdz bankomātam un es samaksāšu. Forši, vismaz nepaliku bez vakariņām, jo ceļš bija diezgan garš. Nonācām gala stacijā un meklējām bankomātu, pa starpai iepazināmies, tad kad es samaksāju, viņš man par godīgumu uzdāvināja Coca-colu un šokolādes batoniņu. Garastāvoklis tika uzlabots, jo ne vienmēr cilvēki palīdz citiem, tādā veidā uzņemot risku pašiem uz sevis. Tad es devos uz nākamo vilcienu, kur vēlu naktī nonācu gala stacijā, mani sagaidīja un devāmies uz mājām, otrajām mājām . . . 


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru