trešdiena, 2012. gada 8. augusts

Gada kopsavilkums 1

Beidzot esmu saņēmusies šim rakstam- kopasavilkums par manu pavadīto gadu Francijā 

Valoda. Valodas ziņā protams esmu tikai ieguvusi. Pirms braukšanas uz Franciju mana angļu valoda, bija tādā līmenī,kad varēju tikai saprast, ko man saka, bet pāri lūpai neko nevarēju pateikt, laikam jau tās bija bailes kļūdīties. Es jau te smejos, atbraucu uz Franciju iemācīties runāt angļu valodā,bet tiesa ir tas, kad jāstrādā ir pie izrunas un akcenta, jo anglsiksi nerunājošā valstī, to nevar iemācīties. Franču valoda - tā gan ir pinķerīga, bet emsu ieguvusi pamatus, kaut gan no teiktā varu saprast lielāko daļu un pateikt šadas tādas frāzes un protams šo to iemācījos iz gramatikas. Valoda priekš manis tiešām šķita un ir grūta. Bet man ir prieks, kad daudz ko jau zinu. Esmu pat iemācījusies vairāk runāt krievu valodā. Par dzimto valodu - esmu piemirsusi visus likumus pieturzīmēm. 

Darbs. Uh, jā... Darba pieredzi esmu ieguvusi, un diezgan pamatīgu - darbs ofisā, darbs ar bērniem un jauniešiem, dažnedažādi informatīvie pasākumi - piedalīšanās, organizēšana utt.. Pats pēdējais, kas man vislabāk patika, ir dažādi projekti ar citzemju pārstāvjiem- jauniešu apmaiņas, pieaugušo apmaiņas un vēl viss kas cits. Un protams viss tika rakstīts manā Youthpass, kuru tik nākotnē varēšu rādīt saviem topošajiem darba devējiem. 

Citas kultūras iepazīšana. Protams esmu to iepazinusi, gan pati savā nodabā vai ar draugiem, gan strādājot un dzīvojot ģimenēs, no kurām es uzzināju visu visvairāk par francūžu kultūru. Šī valsts ir apbrīnojama un tiek saglabāts viss vecais kultūras mantojums. Tikai tas Franciju padara apbrīnojamu. Tiesa, daudz lietas šeit ir tikpat kā pieņemamas. Bet dzīvot šajā valstī es nevēlētos, nav mana - klimats,mentalitāte, valoda un šādas tādas dīvainības, bet apceļot šo valsti es vēl vēlētos turpmāk,jo no ceļotāju acīm, tā ir lieliska  ! 

Privātā dzīve. Par to jau tā daudz nevar rakstīt. Bet esmu iepazinusi daudz lielisku cilvēku, gan no šīs zemes,gan no citām pasaules zemēm.Un pat esmu iepazinusi lieliskas Latviešu meitenes. 

Es, es kā personība. Vaij, atceroties sevi, kad vēl dzīvoju Latvijā,liek man dažbrīd aizdomāties,kā es varēju tā dzīvot,domāt un runāt. Protams es esmu mainijusies tikai un vienīgi uz labo pusi. Šis gads ir tikai devis un licis man izdomāt, ko es vēlos darīt turpmāk dzīvē, ko pirms tam es nezināju. Esmu izlēmusi studēt jau pavisam citu studiju virzienu, uz kuru nekad nebūtu gājusi, pirms uzsāku studijas sabiedrikso attiecību jomā :D Arī domāšanas ziņā - esmu izmainījusi pilnīgi visu un tagad jūtu, kad varu dzīvot pilnvērtīgu dzīvi un sasniegt visu ko vēlos !!!

Noteikti, esmu kaut ko piemirsusi vēl uzrakstīt, bet tas nekas .....  :D 

Nākamais ieraksts būs neliels kopsavilkums par Franciju, kā valsti - kultūru, ēdienu, un citām visai svarīgām lietām ! 

Bisous 

P.s. Mans dators, joprojām nestrādā pilnvērtīgi un bilžu nebūs, bet varat dažas apskatīt šeit - http://allaroundtheyear.wordpress.com/


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru