piektdiena, 2012. gada 31. augusts

Tu būsi pārsteigts par to, cik tālu iespējams iet, kopš vietas, kur domāji, ka tās ir beigas

Ir pienācis laiks pēdējam ierakstam šajā sarkanājā blogā par brīvprātīgo dzīvi. Esmu pa Franciju nodzīvojusies veselus 14 mēnešus, liekas baigi daudz :) 

Un šodien jau esmu pavisam citā vietā, braucu ar vilcienu, metro un lidmašīnu un nokļuvu vietā, kur nekad pati nēesmu bijusi, nekad kāju šajā valstī neēsmu spērusi :D Tātad es biju jau noskaņojusies braukt atpakaļ uz Latviju, lai pabeigtu studijas, bet šis lēmums mani pie sirds neņēma, jo vēlējos pavisam ko citu, bet vienu dienu pagadijās tā, kad viss apgriezās ar kājām gaisā, visas manas domas un lēmumi. Un nonācu pie lēmuma, kad es dodos uz Grieķiju, jā uz Grieķiju, kur vienmēr esmu vēlējusies aizbraukt. Strādāšu tur kā au pair, jebšu es būšu auklīte diviem bērniņiem. So excited :) ! Šoreiz nākamais blogs būs par to, kā es dzīvošos pa Grieķiju un ko tad es īsti tur darīšu. Bija jau ievīdējusi doma prātā, kad varētu bloga rakstīšanu pavisam mest pie malas, bet tomēr man tas ir iepaticies un domāju turpināt to darīt. Šoreiz blogs būs ar citu linku, jo metu pie malas blogger un pāreju uz wordpress blogu. Re ku links: 





Skumīgi sanāca, kad šovasar nesanāca apciemot Latviju, bet varbūt vēl nebija priekš manis, tas īstasi laiks, lai turp aizbrauktu un redzētu, kā visi mani foršie draugi dzīvojās. Par Franciju, jā šī valsts man patīk, skumīgi arī ir pamest to, jo šeit tik daudz, kas tika piedzīvots un izbaudīts. Francija vienmēr būs mana pārmaiņu zeme, ceru uz atgriešanos :) 

Vairāk neko šeit nerakstīšu, tātad lasam, kas tad šodien bija man pa dienu - http://ievablogo.wordpress.lv/



P.s. Veiksmi Jums un veiksmi man, lai visi sapņi un ieceres piepildās. 


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru