otrdiena, 2012. gada 28. augusts

Priekšpēdējais

Šis ir mans priekšpēdējais ieraksts šajā blogā, bet neauztraucaties, būs jauns blogs, bet par to rakstīšu pēdējā ierakstā nedēļas beigās. 

Tā manas divu mēnešu garās brīvdienas tūliņ būs noslēgušās, iespējams, kad tik garu brīvdienu man vairs ilgi nebūs. Bet esmu atpūtusies uz visiem 100 procentiem. Brīvdienas pavadīju ļoti, ļoti mierīgi un man ir prieks par to, jo pēc gada, kuru es pavadīju ofisā un ne tikai, gribējās mierīgi atpūsties un apsvērt, ko tad domāju darīt tālāk, vismaz turpmāko gadu vai divus. Un protams esmu to sapratusi :) Lai intriga paliek, tiem kuri nezin, kur dodos. Būs, būs jauni piedzīvojumi :) 

Ko tad labu es sadarīju pa šo laiku - es laiskojos pa dārzu, sauļodamās un peldēdamās pa baseinu, kaut gan nedaudz, bet balta esmu vienalga, bet saulītes enerģiju esmu uzņēmusies daudz. Ja nebūtu peldbaseins tajās pāris dienās, kad ēnā termometra stabinš rādija +40C grādus, es laikam būtu izžuvusi, kā tāda rozīnīte ! Esmu noskatījusies vairākas filmas - labas un netik labas. Pašas labākās filmas, ko redzēju - ''Džezā tikai meitenes'', ''Soul surfer'' un "Brokastis Tifānijā''. Vēl izlasītas divas grāmatas, gribējās jau vairak izlasīt, tomēr nesanāca. Tika nedaudz paceļots, pa apkārt pilsētām un vēl pabijām vienas pilsētas svētkos.  Bijām aizceļojuši uz tuvējo St Emilion pilsētiņu, kas skaitās vīna pilsēta, ļoti skaista. Un protams uz okeānu arī braucām. Esmu pārēdusies tomātus, jo tie dārziņā mums izauga nepajokam daudz. Tā kā zemenes zemeņu sezonā, kad tik tiešām vairs nezini, kur tās likt. Kā arī nedaudz paēdu pirmās vīnogas, kas jau ir nogatavojušās. Esmu lieliski pavadījusi laiku ar ģimeni. 

Mīnusā esmu ieguvusi fobiju no zirnekļiem, Latvijā man nebija bail no tiem, bet īpašo patiku arī neizraisīja :D No tiem, man, patiešām te Francijā sāk palikt bail. Tie mani ir tualetē pārbiedējuši, istabās un vēl viens no tiem man ir skrējis pakaļ. 

Gribētos jau bildītes vairāk salikt, bet slinkums moca :D Tā jau laikam ir, jo vairāk ir ko darīt, jo vairāk visam vari atlicināt, bet ja mazāk dari, tad neizdari neko :D 
Tā te var šo to redzēt - http://allaroundtheyear.wordpress.com/

P.S. Ceturtdien krāmēju jau savus koferus un piekdien agri, agri no rīta dodos ceļā uz nākamo pieturas punktu. Tiekamies piektdien, šajā blogā ! :D 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru