otrdiena, 2011. gada 2. augusts

Don't wait for the perfect moment. Take the moment and make it perfect

Esmu vēl joprojām sajūsmā par svētdienas piedzīvojumu, vēlos atkal atgriezties tajā skaistajā,  mierīgajā pilsētiņā. Gribās atkal kaut kur aizbraukt. Nevaru sagaidīt, kad pārējās Latviešu meitenes būs Francijā, tad varētu ar viņām tikties un uzsist latviešu klačiņas :) . Kopumā diena pagāja labi. Darbiņā šodien veidojām aktivitātes priekš rītdienas semināra, topošajiem brīvprāšiem, par Eiropas brīvprātīgo darbu. Divi jaunieši dosies uz Rumāniju (nez kāpēc man liekas, kad uz Rumāniju ir ļoti viegli tikt projektā, jo daudz jauniešu vienmēr dodas uz turieni) un viens puisis uz Spāniju (eh, kā man arī gribās uz Spāniju tikt). Un man rīt arī būs jāvada dažas aktivitātes, bet nez vai viņi zina angļu valodu, jo franciski es vēl nevaru parunāt. Mana mentore šodien bija priecīga par manām idejām, tas vismaz noritēja labi, khe prieks par sevi :) Tad vēl šodien sāku taisīt prezentāciju par Latviju, biju domājusi, ka fiksi uztaisīšu to, bet nekā. Sāku sērfot internetā un skatījos bildes un sapratu, kad Latvija ir skaista, bet vai arī tikai bildes ir skaisti un kvalitatīvi uzņemtas. Jo ik dienas, kad biju Rīgā, nemaz tik smuki neizskatījās... un tad es nonācu pie slēdziena, kad prezentāciju turpināšu veidot ceturtdien :) Šonedēļ man arī ir jāuztaisa neliela vārdnīca ar frāzēm un dažiem vārdiem, priekš manas organizācijas. Trīs valodās - Franču ---> Angļu ---> Latviešu. Šovakar atpūšos un neko nedaru, citādi es te visu laiku skrienu un ņemos. Tad uz veikalu, tad pēc maizes un šur tur. Doma rīt ir sākt iet uz baseinu, jāsaņemas un jāizmanto, jo ir diezgan lēti. Varbūt aiziet uz kino, vēl neesmu izlēmusi. Man ieteica vienu kino, kur filmas šad tad arī rāda angļu valodā un ir lētāks, nekās tas kas atrodas man tuvāk mājām. Bet tad jau redzēs ko rītdiena rādīs :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru