trešdiena, 2011. gada 17. augusts

Lai palektos augstāk, vispirms ir jāpietupjas

Uh, šī nedēļas nogale bija jautra. Piektdienas vakarā aizbraucu pie Agathes paēdām vakariņas un padzērām latviešu piparmētru tēju (wohoo), ko viņa bija atvedusi no Latvijas. Šeit tādas nevar nopirkt, bet ja atrodi, kādu piparmētru tēju, tad viņa garšo vai nu pēc mentola vai tā ir salda (negaršīga nudien, jāsāk audzēt uz palodzes). Sestdienas rītu pavadījām staigājoties pa veikaliem, pa tiem kuri bija atvērti, jo no jūlija vidus līdz  augusta vidum, pārsvarā visi iet atvaļinājumā, un tad vairums veikalu sestdienās nestrādā (tas protams ir mazākās pilsētās). Pēcpusdienā devāmies pie Agathes māsas, kur mēs devāmies manā pirmajā kanoe braucienā, pa upi, kas man patika (brīnumainā kārtā). Pie reizes apskatījāmies vienu pili, pils dārzā  bieži vien notiek, zirgu sacensības un treniņi, kas bija agrāk un tie notiek vel joprojām. Brauciens bija mierīgs un relaksējošs,  kas pēc nedēļas pilsētā patiesi nomierināja. 

 Pils
Mēs ar Agathi braucām ar zili balto kanoe :) 
Ņammmmīgie gliemeži :) 

Tad sestdienas vakarā es varēju pamēģināt, kā tad garšo šī Francijas delikatese - gliemeži. Tos ēd karstus un ar speciālām dakšiņām izvelk ārā to, kas ir iekšā un apēd :)  Tas zaļais ir sviests ar visādiem zaļumiem. Tie tiešām ir garšīgi. Bet vienu delikatesi, man gan nekārojas nogaršot - varžu kājiņas... bet varbūt kādreiz, bet ne tagad :)  Svētdien neko īpašu nesadarījām, pamācījāmies valodu, tagad esmu vismaz sapratusi skaitīšanas sistēmu līdz 100, kas ir visai sarežģīta un man nekārojas, nemaz uzzināt, kādi skaitļi ir pēc 100. Līdz 60 skaitīšana vēl ir normāla, bet pēc tam ir jāpluso, kas visu padara sarežģītu... hmm.....  A un bijām aizbraukušas pie viņas omītes, redzēju pie sienas krājamies ģimenes koku, viņas ģimene tiešām ir liela, jo katram pārim (ja tā var nosaukt) ir vismaz divi bērni un pat vairāk... Ko tas liecina ? To, kad Francijā noteikti augstu vērtē ģimenes vērtības, bet varbūt kādam ir labāks izskaidrojums :) ?! :) Bet viņas ģimene tiešām ir jauka, jo visi mani sagaida un mēģina parunāties, tas tiešām ir jauki....

Par cik pirmdiena bija brīva devāmies uz atrakciju parku  Le grand parc "Puy Du Fou". Parks ir diezgan liels, tēma tam ir veltīta par Francijas vēsturi, bet vairāk par mana reģiona vēsturi. Viss, kas te notiek ir saistībā ar teātra izrādēm, kas ir interesanti. Par cik es nezinu franču valodu, man tika iedots personīgais tulkotājs, kaut kāds aparātiņš ar austiņām, lai es varētu saprast, ko tad viņi, tur runā (es nevienam citam tādu neredzēju). Pirmā izrāde uz kuru bijām, bija saistībā ar trim musketieriem, kur tiešām izmantoja daudz ūdeni (izrāde bija telpās), uz nākošo devāmies, kur piedalās putni (šī izrāde man patika, tā notika ārā un tur bija visādi putni, tai skaitā, ērgļi, kas lido cilvēkiem virs galvām, citi pat uzsēžas, kādām skatītājam uz galvas). Nākamā izrāde bija saistībā ar vikingiem, šī ar bija laba, pat pilnīgi tika izmantoti visādi specefekti ar uguni, viens cilvēks pat dega :) . Tad vēl bija izrādes par gladiatoriem, kur piedalījās - lauvas, tīģeris, leopards, vērši uz zosis (tik nezinu kāpēc zosis... ) un viduslaikiem. Visas izrādes vispār bija labas, un visās tika izmantoti dažādi dzīvnieki, piemēram, zirgi, putni, cūkas, aitas, suņi uc... Tajā dienā bija sapulcējušies 8'000 apmeklētāju.  Diena tika pavadīta fantastiski, saulīte spīd un visi priecīgi... 


Izrāde par vikingiem


  Gladiatoru cīņas

 Izrāde, kur bija putni
Parkā arī ir neliels zooparks - kur ir nezināmas izcelsmes dzīvnieks
 Vidusslaiku izrāde


Labi, beigšu rakstīt jādodas gulēt, rīt uz darbiņu jābrauc. Šī vakara biljarda spēle galīgi nomocīja no trim partijām es zaudēju divas, kur mana veiksme pazuda pēdējās divās partijās... Hmmmm....man liekas, es zinu kas bija vainīgs, es atteicos iet spēlēt wii, pfff 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru