svētdiena, 2011. gada 28. augusts

Ciemiņš pie manis, no Latvijas

Wohhoo... šodien sagaidīju savu foršo ciemiņu. Kamēr gaidīju iepazinos ar vienu puisi, kurš runā krievu valodā, viņš man palīdzēja, pilsētā Le Mans meklēt beķeriju, lai es varētu nopirkt bageti vakariņām. Bet tā arī beigās to nedabūju, jo viss bija ciet, kaut gan šī pilsēta ir lielāka par manējo. Khe šodien tā pa īstam runāju krievu mēlē, kaut gan vārdi šausmīgi juka ar angļu valodu. Mans ciemiņš atbrauca ļoti veiksmīgi un pat neapmaldījās Parīzes lidostā. Kas mani ļoti priecē. Sagaidīju un atvedu noparkoties uz manām mājām. Pēcāk devāmies pastaigā pa pilsētu. Kā arī devāmies ekskursijā pa pilsētu ar čuk čuk bānīti. Ēdām saldējumu un franču sieru ! Cik dīvaini šeit ir runāt ar kādu latviešu valodā, gandrīz divus mēnešus neesmu to darījusi. Rīt dosimies piedzīvojumos pa Franciju, jo man ir četras brīvas dienas.
 Čuk čuk bānīts 
 Mana vismīļākā vieta 



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru