piektdiena, 2011. gada 2. septembris

Jūs smejaties par citiem, jo viņi ir atšķirīgi. Bet viņi smejas par jums, jo jūs esat tik vienādi

Hei !
Vakardien biju tik pārgurusi, kad šeit nebija vēlēšanās neko rakstīt. Bet šodien jūtos stipri mundrāka, ka pat pēc darbiņa bija vēlēšanās doties ārā ar draugu uz bāriņu. Šovakar ārā ir ļoti silts + 26 grādi, ceru, kad tāds laiciņš pa vakariem šeit neizzudīs...

Mans foršais un pirmais ciemiņš Francijā, jau vakardien aizlidoja uz Latviju. Tas ir nudien žēl, jo šīs pēdējās dienas tika pavadītas aizraujoši. Bet īsumā -  Pavadījām trīs burvīgas dienas paceļojot pa Franciju. Pirmdien noīrējām sarkanu Citroen burbulīti un devāmies pa Francijas ceļiem tik uz priekšu. Pirmajā dienā mēs paceļojām pa reģionu, kur visas ēkas izskatās kā viduslaikos, ļoti skaisti. Kā arī neatturējāmies un piestājām pie viena vīnogu lauka pafočēties, kā arī rokas neklausīja un noteikti vajadzēja pāris ķekarus ar vīnogām nočiept. Tās bija tik gardas, kad gribējās vēl.  Vakarā devāmies uz mājām čučēt.

Bet otrajā dienā devāmies jau uz dienvidu pusi. Braucām ar prāmi, lai tiktu uz pussalas, kur pavadījām pāris minūtes peldoties sāļajā, bet atsvaidzinošajā okeānā. Dienvidu pusē viss izskatās pavisam savādāk nekā manā rajonā, bet tur noteikti ir siltāks. Palikām pa nakti kādā pilsētā,kurai nosaukumu es neatceros un nemaz nevēlos atcerēties, jo tā man nemaz nepatika. Palikām viesnīcā pa nakti (mēs pat nokaulējām 6 euro viesnīcas numuriņam) un es par to biju dikti priecīga, jo tur bija vanna. Eh, man jau sen gribējās ieiet karstā vannā. Vienkārši dievīgi :) Bet mūsu vakariņas gan bija smieklīgas. Pulkstenis jau bija ap vienpadsmitiem vakarā, viesnīcas restorānā kaut kā negribējās ēst, tad nolēmām doties uz kādu pilsētas kafejnīcu. Ejam pa ielu, bet visas ēstuves ir ciet. Ieraugām kādu nakts bāru uz kura rakstīts, kad tur taisa arī sendvičus. Ilgi nedomājot dodamies iekšā, pasūtam sendvičus ar sieru un gaļu līdzi ņemšanai. Ejot atpakaļ uz viesnīcu sapriecājamies, nu tik ēdīsim, bet atverot vaļā iepakojumus tur divas šķēles ar maizi - pa vidu gaļas šķēle un pa virsu abām maizītēm siers. Tas garšoja tiešām briesmīgi, bet neko darīt, nemirsim taču badā, smiedamies apēdām savas maizītes un tās abas tik vien kā 10 euro izmaksāja. Vai nav jauki ?

Trešās dienas rītā devāmies uz kalnu pusi. Kur viss izskatījās tik skaisti. Braucot ar mašīnu brīžiem pat ausis krita ciet. Pa šīm dienām redzējām daudz skaistu skatu. Visur aug vīnogas, saulespuķes un kukurūzas vālītes. Okeāns, lauki, meži (tie gan te ir mazākumā) un kalni. Man ļoti patīk šī valsts. Te ir tik daudz dažādu lietu, skatu, cilvēku. Perfekti ...

Pie Atlantijas okeāna. Kur pludmale ir ar smilšainām kāpām.

Šeit Francijā arī aug valrieksti. Kuri bija daļēji gatavi, bet mēs neuzdrošinājāmies
tos pagaršot, jo no to lobīšanas rokas var palikt melnas.

Lai Jums veiksmīga nedēļas nogale !