pirmdiena, 2011. gada 5. septembris

Tu vari nokāp tikai no tām smailēm, kurās esi uzkāpis. Bet, ja izpletīsi spārnus, tu aizlidosi tālāk. /R.Bahs/

Šodien no rīta paēdu brokastis un devos uz darbiņu. Ejot pa ielu nesapratu no kurienes, tik daudz bērnu, kad atcerējos, ka šodien tieši sākas skolas gaitas. Pilnas ielas ar bērniem. Nezināju, kad šajā pilsētā ir tik daudz bērnu : ) . Pēcāk aizejot uz darbu saņēmu šādu īsziņu. Vai nav mīļi ? Cik jauks dienas iesākums !

My wishes are silent but true,
everywhere they follow you.
Luck is yours, wishes are mine.
I wish your present and future always shine.
For a sweet friend sweet morning.

Nedaudz par iepriekšējām dienām !  Sestdienu pavadīju mierīgi. Pastaigājoties pa veikaliem, palasot grāmatu un kā parasti papļāpājot skypā ar ģimeni. Bet vakarā ar draudzeni, par cik viņa te jau dzīvo mēnesi un vēl nekur nav bijusi, izdomājām doties ballēties, iekarot nakts dzīvi pilsētā. Tā nu devāmies uz bāriņiem un pēc tam uz nakts klubu. Labi izdejojāmies, iepazināmies ar cilvēkiem un labi pavadījām laiku. Mūsu piedzīvojums beidzās piecos no rīta. Es atceros, kad Latvijā ar diviem draugiem biju uz nakts klubu. Un viņi raudāja, kad klubā ir ļoti dārgs alkohols, jo sevišķi alus. Kas maksāja 3,50 ls. Bet te ieraugot cenas alum ir apdullinošas. Mazais Heineken maksā 8 euro un Desperados - 10 euro (tas ir 7 ls). Atšķirība ir pa visam liela, jo bāros tas vidēji maksā 3,50 euro ! Kur nu vēl paskatoties uz citām alkohola šķirnēm . . . 

Vakardien beidzot pa ilgiem laikiem, izgulējos. Un pēcpusdienā devos ārā satikties ar puisi. Viņš ir bijušais voluntieris, kurš man uzrakstīja Couchsurfingā vēstulīti. Viņš gandrīz gadu nodzīvoja Latvijā, Madonas pusē un runā ļoti labi latviešu valodā. Mēs nedaudz pastaigājāmies pa pilsētu un tad devāmies uz diviem muzejiem. Kuri tiešām bija jauki. Vienā bija skulptūras - muzejs ir veltīts vīrietim vārdā David d'Angers (tāds arī ir manas ielas nosaukums). Otrs muzejs bija arī bija labs. Muzeja telpas atrodas vecā slimnīcā un tur no audekla bija veidota māksla, kurai nosaukumu protams es nezinu, bet tie veidojumi tiešām ir skaisti. Pēc tam devāmies uz beļģu bāru, kur ir ļoti liela izvēle alum. Es redzēju Francijas autovadītāj apliecību, kas izskatījās pēc palaga uz Latvijas mazo tiesību fona. Tas ir vienkāršs rozā papīrs, kuru var viegli noviltot ! Pēc tikšanās aizgāju pie draudzenes, iedzērām vīnu un viņa mani uzcienāja ar frī kartupelīšiem, jo man pašai ledusskapī nekā nav :) Kā parasti sestdienās aizmirstu iepirkt visu svētdienai un līdz ar to pirmdienas rītam arī ! UU, man parādija, kur atrodās krievu veikaliņš. es viņam jau biju pāris reizes gājusi garām, bet nebiju pamanījusi. Protams, tas bija ciet, bet skatlogā varēja redzēt Rīgas šprotes eļļā :) Nākamnedēļ, būs jāaiziet un jāpaskatās, kas tur labs ir !




P.s. Rīt dodos uz arrival meeting priekš voluntieriem. Došos uz pilsētu  Sommieres, kas ir dienvidos :) tur noteikti ir vēl siltāks. Rīt jāceļas agri, jo ceļā pavadīšu vairākas stundas. Piecas stundas braukšu ar vilcienu, kur man starpā ir viena pārsēšanās, kas ir + 1 stunda klāt un vēl viena stunda jābrauc ar autobusu. Rīt 8ņos no rīta man ir vilciens un galā tik būšu nedaudz pēc 16.00.  Pavadīšu laiku tur līdz sestdienai. Tā kā gaidiet ierakstu tik nākamnedēļ :) 



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru