svētdiena, 2011. gada 18. septembris

Mums ir jāpiedod saviem ienaidniekiem, bet nekur nav teikts, ka mums jāpiedod saviem draugiem

Tā drusciņ īsumā par pagājušajām dieniņām. Gribās iet gulēt jau ! Piektdienas diena bija diezgan gara, jo strādāju līdz 9ņiem vakarā. Bijām sapulcē par jauniešu apmaiņu, kurā man būs jāpiedalās oktobra beigās. Kas tiešām ir forši. Apmaiņā ieradīsies 10 latviešu bērni un 10 franču bērni. Es jau biju sapriecājusies, jo domāju, ka apmaiņas ir no 18 gadiem, bet nē, tur būs jaunieši vecumā no 13 -17 gadiem. Bet nu nekas, vismaz būs iespēja, nedēļu padzīvot ar latviešiem ! : ) Tās dienas vakarā devos pie savas mentores - Vanessas, kur paliku pa nakti un sestdienas rīta daļu padzīvojos ar viņu un viņas ģimeni. Man bija iespēja paskatītes TV, kas man protams nav. Un īstenībā, es bez tā arī ļoti labi dzīvojos. Bet pie Vanessas gāja labi, tiku vēl pie franču filmām, ko skatīties, kā arī mēs devāmies apskatīties zirgu skriešanās sacensības un apskatījāmies vecās pilsētas Luāras upes ielejā, kur mājas tiešām ir skaistas.






Šodien nebija īpaši viegla dieniņa. Vakardien bijām ar Simonu aizgājušas un nakts klubu padejot. Aizgāju gulēt šodien tik 8ņos no rīta, balējāmies visu nakti ! Kā arī atzīmējām Simonas divus mēnešu Francijā un viņa nākamajā nedēļā dodas atpakaļ uz Vāciju ! Viennozīmīgi vakardien gāja ļoti jautri. Kārtīgi atpūtāmies un izdejojāmies ! Bet tomēr man viņas pietrūks...

 Es laikam drīz būšu visas strūklakas nobildējusi pilsētā 

Kā arī šodien gatavojām vakariņas. Mans pirmais gatavotais pīrāgs, kopīgajā virtuvē ! Varbūt neizskatās īpaši labi bildē,  bet tas bija Tasty , Tasty ! :)


P.s. Ja kas nākam svētdien būšu Latvijā un 4trām dienām. Braucu komandējumā ! :)   Nevaru vien sagaidīt ! 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru