piektdiena, 2011. gada 23. septembris

Visi cilvēki spēj atnest laimi. Vieni to atnes ar savu klātbūtni, citi - ar savu prombūtni

Čau - Man patīk šis vārds, jo tas Francijā izklausās tik latvisks ! Cik patīkami ir dzirdēt, kad kāds to lieto sasveicinoties. Nedēļa ir pagājusi un drīz jau sāksies jauna, kas to būtu domājis, kad laiks skrien, bet godīgi rakstot man ir  tāda sajūta, kad dzīvoju šeit nevis 3 mēnešus, bet gan stipri vairāk, bet tas viennozīmīgi ir labi, jo man šeit ir palikuši deviņi mēneši. Draugiem.lv jau jaušamas rudens pēdas. Vai tad tiešām Latvijā jau kokiem lapas birst ? ? ? 


Trešdien biju uz kino. Protams, atkal bija tikai trīs filmas angļu valodā, tad izvēlējos Lars fon Trier filmu "Melancholia". Par kuru tika sacelta neliela ažiotāža Kannu kino festivāla laikā, un šī filma tika izslēgta no festivāla. Ko es varu teikt par šo filmu. No vienas puses to ir vērts skatīties - filma ir kā aizmirsta mākslinieka mākslas darbs, ar kuru viņš ir vēlējies panākt, lai to pamana starp citām filmā. Sižets ir interesants, bet filmai ir kāda dziļa doma, kuru iespējams, es nespēju saprast, vai arī esmu to sapratusi pašai neapzinoties. Bet no otras puses šo filmu nav vērts skatīties - ja cilvēkam netīk drāmas, kas ir ar fantastikas tēmu. Filmai beigas ir citādākas, nekā vairumam filmu. Bet nez kāpēc man šī filma patika, dīvaini izskaidrot. Bet Jums iespējams ir jāredz šī filma, tad jau paši sapratīsiet ! : )


Ar lielu prieku varu paziņot, kad man no 10. oktobra sāksies franču valodas kursi, kaut gan es paņēmu A līmeni (iesācēju), esmu par to ļoti priecīga. 

Hmm, uzzināju vienu interesantu lietu. Te var nopirkt mašīnītes, kuras var vadīt bez autovadītāja apliecības. Proti, atļautais braukšanas ātrums ir 60km / h. Braukšanai pa pilsētu ir jau labi, bet braucot ārpus pilsētas, nedomāju, kad ir izdevīgi ar tādu agregātu braukt !

Svētdien būšu Latvijā . Satikšu pāris cilvēciņus tik vien. žēl, ka laiks ir pārāk maz. Gribās jau visus satikt, bet tāda jau tā dzīve ir !  Neko padarīt ! :) Plāns ir tāds, kad divas naktis pavadīsim Rīgā un divas ALŪKSNĒ, aij, nu tā negribas braukt uz to pamesto nostūri, tur taču nekā nav, bet organizācija grib veidot sadarbību ar Alūksnes nevalstisko organizāciju. Tad jau vien ir jābrauc un jāasistē savi kolēģi :) 

P.s. Lai Jums laba nedēļas nogale. Sajūta, kad ir jau sestdiena. Labi iešu pastaigāt pa veikaliem, jāsameklē, kādi suvenīri, ko aizvest uz Latviju ! 


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru