otrdiena, 2011. gada 9. augusts

Take every chance, drop every fear

Ieteikums - tātad tie kas lasa grāmatas, nelasiet pirms gulēt iešanas grāmatas ar spraigu sižetu, citādi naktī rādīsies murgi. Trakāk nekā no šausmīgo filmu skatīšanās. Ar mani tā gaidījās šonakt, bet tas jau tā .... :) Iedama uz darba sapratu, kad laikam pamazām tuvojas rudens, bet laiks ārā vēl ir tīri patīkams, kokiem jau lapas birst (vai arī tas bija kārtējais dīvainais novērojums). 

Nevaru nekādīgi atrast maizīšu panniņu - es te nomiršu no neēšanas, jo skumstu pēc tām maizītēm. Nekas cits vairāk negaršo, ja neskaita bageti un kafiju, saldējumu, šokolādi, vīnogas, kruasānus, aukstu creme brulee un sieru.  Atvediet man lūdzu kāds, to paniņu, pie reizes apciemosiet mani : ) Tas tāds iegansts, lai jūs brauktu pie manis vai arī lai es dabūtu maizīšu paniņu :)..... 
Tā arī uz to baseinu neesmu aizgājusi, laikam pārāk slinka esmu. Hmm, ko es vēl vēlējos uzrakstīt....  

Divas dienas pēc kārtas pavadīju organizācijā, ņemoties ap prezentācijām un vēl šādām tādām lietām, sapratu, kad man paliek garlaicīgi, nesaprotu, kā cilvēks, var visu mūžu nostrādāt birojā. Labi tur uz laiku vēl var, bet kādus 20 - 30 gadus. Pārsvarā viss viens un tas pats -  galds, dators, cofee break, e - mails, pusdienas, dators un tad uz mājām .... un tā piecas dienas nedēļā, 4 nedēļas mēnesī u. t. t...  Cerams, kad varēšu uzrīkot pēc kāda laika kaut kādas aktivitātes vai kaut ko interesantu. Vismaz šī un vēl viena nedēļa birojā un tad atkal braukšu uz leisure centre, spēlēšu spēles ar bērniem : ) 


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru