sestdiena, 2011. gada 19. novembris

Draugi ir kā zvaigznes. Sliktie krīt, labie paliek debesīs, bet ĪSTI draugi mirdz visspožāk par pārējām zvaigznēm

Nedēļa jau ir pagājusi, kas bija mierīga un atpūtas pilna. Trešdienas vakaru pavadījām skatoties komēdijas un dzerot tēju ar cepumiem, līdz 6šiem no rīta. Vakardien vakarā devāmies pastaigāties pa pilsētu un atrakciju parku, bet nakts vidū devos skatīties, kā draugi gatavojas šodienas koncertam, žēl kad es netieku paskatīties, kā viņi šovakar spēlē, bet viņi teica, kad noteikti decembrī spēlēs pilsētā un tad man noteikti ir jājiet. Vakars tika pavadīts ar vīna glāzi un konfektēm "Gotiņa" ( kuras man omīte atsūtīja, paaldies )  un jauku mūziku, kas apvienojās lieliskā ģitāras, klarnetes un bungu spēlē. Neskatoties, kad radušies sarežģījumi ar vienu no nu jau bijušajiem draugiem. Bēdīgi, bet fakts - tāda ir dzīve, cilvēki melo un neskatoties, kādas tev  ir attiecības ar šo cilvēku, bet tomēr ir vēl daži labi cilvēki, kas ir tavi draugi un pasaka tev lietas, kas nav vēlamas, kaut gan  ir  labāk tās nedzirdēt. Bet šodien ir labs garastāvoklis un esmu gatava rītdienai, un varbūt saņemšos un rīt izdarīšu, to ko sen jau esmu gribējusi izdarīt ! :) 




Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru