trešdiena, 2011. gada 16. novembris

Es apsolīju sev, ka izturēšos vēsi pret tevi, bet viss mainījās, kad tu paskatījies uz mani ar smaidu uz lūpām un vienkārši apbūri klusējot

Sēžu mājās jau otro dienu un vēl 1,5 dienu atpūtīšos no darbiņa. Pirmdien sajutos nedaudz apslimusi, šeit daudzus, kaut kāds vīruss ir piemeklējis un visi slimo tagad. Tad nu nolēmu, kamēr nav vēl tik traki ir jāatpūšas un daudz, daudz jāguļ un jādzer zāļu tējiņas, kuras man vēl ir palikušas no Latvijas. Šodien devos pie ārsta, kurš man izrakstīja vitamīnus un sīrupu, lai tik es atpūšos un daudz guļot. Laiks nav īpaši vēss, bet laikam saslimšana nav atkarīga no aukstuma. Pašlaik ārā ir +16 grādi, kas, manuprāt, priekš novembra vidus ir silts, bet esmu ievērojusi, kad daudzi cilvēki, jau staigā biezos ziemas mētelīšos un zābaciņos. Tā neko :)

Vakardien ar draugiem mums bija palestīniešu virtuves vakars. Kur gatavojām vienu no palestīniešu ēdieniem - grillēta vistiņa ar garšvielām ( kuru, pat es ēdu, jo gaļu es ne īpaši izvēlos savai ēdienkartei ) klāt pikanti rīsi ar dārzeņiem. Tas tik bija gardums. Izsmējāmies kārtīgi, jo viņi man mācīja arābu valodu, bet es viņiem latviešu valodu.  :) Vakarā vēl pastatījāmies TV un tad jau devos pie miera ! :) 


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru