otrdiena, 2011. gada 22. novembris

TAKE A DEEP BREATH, PICK YOURSELF UP, DUST YOURSELF OFF, AND START ALL OVER AGAIN

Sestdien pavadījām jautru vakaru skatoties video par Latviju un Palestīnu. Visiem Latvija liekas skaista ar savām dziesmām, dabasskatiem, tautas tērpiem un dziedāšanu Man Palestīna arī liekas skaista ( cik redzēju pēc video ierakstiem ), bet lietas, kas valstī notiek, nemaz nav tik skaistas un spožas, kas ir saistībā par valsts neatkarību un patstāvīgu cīņu ar Izraēliešiem, kuri apspiež šo valsti. Redzot šos video skumji palika, kad cilvēkiem tā nākas dzīvot un ciest. Bet video zemāk ir jauks :


Pirmdiena, kā jau parasti pirmdiena. Nabaga nevienam negribētā pirmdiena. No rīta ļoti, gulēt gribējās, darba ražīgums arī nekāds, bet uz pēcpusdienu viss gāja jau uz augšu, neredzēti ātri visi ieplānotie darbiņi, tika izdarīti un tad jau vakarā uz franču valodas kursiem. Vēl pat paspēju paspēlēt biljardu ar draugiem, aizskriet uz veikalu un noskatīties jauku komēdiju. Pat ar draugu paspējām atsaldēt saldētavu 2vās minūtēs. Draugs, jauks būdams man izpalīdzēja, jo man nebūtu ienācis prātā izkasīt, to sniedziņu āra no saldētavas. Bet neko, paldies viņam, viss fiksi un ātri. 


Eh, mana mentore sākot no decembra sākuma dosies dekrētā un pametīs mani ar vienu citu, jaunu meiteni, ar kuru man būs jāstrādā kopā. Eh, tad jau redzēs, kā būs ar viņu. Biju šodien pastaigāties un pie reizes iegāju veikalā un palutināju sevi ar jaunu krekliņu :)


2 komentāri:

  1. prieks lasīt. Un klau no kurienes nāk foršās bildes ar tekstiem? Tās piesaista.

    AtbildētDzēst
  2. Paldies ! Man arī tās bildes piesaista ! Bildes, lai paliek noslēpumā :) nu labi, labi - darba rezultātā, sēžu internetā un sērfoju, kaut kā jau viņas uzeju google :)

    AtbildētDzēst