pirmdiena, 2011. gada 7. novembris

Mans intelekta līmenis ir atkarīgs no tā, ar ko esmu kopā tajā brīdī

Pagājis jau krietns laiciņš, kopš pēdējo reizi veicu ierakstu ! Pēdējās divas dienas ir sanācis daudz padomāt par dzīvi kopumā un nonākt pie lieliskiem secinājumiem, ko varētu darīt labāk un ko vispār izslēgt no savas dzīves. Kopumā viss ir krietni labi, ja neņem vērā dažus apsketus. Protams arī šajā laika posmā ko pavadīju ārpus savas jaunās, ierastās vides dabūju nedaudz paceļot un redzēt vēl neredzētas vietas un pilsētas. Kā arī jau varu Franciju saukt par savām mājām, kas no tiesas priecē . 

Esmu tikusi pie jauna suņuka - Pema 
 

Mans mīļais suņuks - Bucis 


Atbraucot mājās vēlajā, rudenīgajā cetrdienas vakarā, beidzot sajutu kārtīgu rudens devu, lietains vakars, bet ir tik jauki, kad kāds sagaida Tevi stacijā un palīdz aiznest lielo bagāžu uz mājām. Sestdien pavadījām pāris stundas izstādē, kas bija saistībā par organizācijām manā pilsētā, kas izrādījās visai interesanti, jo dažādas neformālas organizācijas ir vairāk par vienu tūkstoti, bijām pārsteigti. Atradām pat Mustache apvienību, izdomājām uzdot jautājumu – Ko Jūs darāt kad jums ir sanāksme ? Viņu atbilde – Iedzeram, spēlējam spēles un veidojam jautrību. J Tad vakarā devāmies uz atrakciju parku, kur iemēģinājām karuseļus un ēdām cukura vati. Jauki pavadīts laiks ar vakara turpinājumu, par kuru man īpaši stāstīt negribas, bet bija jautri !





P.s. Šodien īpaši prāts nenesas uz rakstīšanu ! Apsolos nākamo ierakstu veikt pēc iespējas ātrāk ! ! ! 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru