otrdiena, 2012. gada 10. janvāris

Es ļoti mīlu vienu cilvēku, kurš ir tāds pats kā es, nu taisnību sakot, tas arī esmu es

Šodien ejot uz darbu apjautu, kad āra ir patīkams laiks, +12 grādi janvārī, nedaudz tikai rokas salst, bet man ir patīkami, silti cimdiņi, kas neļauj rociņām nosalt. Darba ēkas pagalmā satiku gaili, jup, īstu gaili, gandrīz pilsētas centrā, no sākuma nesapratu, kas tur staigā, bet pēc tam sasmējos kārtīgi. Jauks dienas iesākums. Šodien sanāca tā ilgāk pastrādāt, jo mums, kā jau parasti mēneša pirmajos datumos ir info seminārs par brīvprātīgo darbu, interesanti ir tas, kad uz šo semināru bieži vien jauniešiem nāk līdzi vecāki, kas Latvijā vispār būtu neierasti, kad vecāki savus bērnus, kuriem jau pāri 18, ved uz semināriem utt, tātad īsti vēl neesmu sapratusi - vai šie jaunieši šajā vecumā ir kā bērni, vai arī vecākiem patīk visur iet līdzi. Vakarā paēdu vakariņas, diezgan vēlu sanāca, bet beidzot tā sakārojas, marinētos gurķīšus, kas no Latvijas nākuši (mamma bija samarinējusi un iedeva man vienu burciņu) tiik dievīgi, labi, kad pataupīju mirklim, kad ļoti tos sakārosies. Te Francijā veikalā marinētie gurķīši ir ļoti negaršīgi, tādi etiķaini un stipri, man nevisai tie iet pie sirds.

Vakardien vēl saņēmu labus jaunumus no Lilitas, viņa arī būs vidus termiņa apmācībās priekš voluntieriem, esmu varen priecīga, varēšu ar vēl kādu izrunāties latviešu valodā, šoreiz ceru, kad tas izvērtīsies labāks par iepriekšējo semināru. Labi es eju čučēt.  Ar labu nakti... Bisous ....






P.s. Sapņi tiešām ir piepildāmi !
P.s.s. Paldies mammai par gurķīšiem :) 

2 komentāri:

  1. par tiem gurkjîshiem - jàmeklé burcinja ar uzrakstu 'doux', tie nav tik stipri un etikjaini un atgàdina Lv veikalos nopérkamos :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. ou, Paldies liels, noteikti iešu rīt uz veikalu sameklēt tos un iemēģināt :)

      Dzēst