svētdiena, 2012. gada 15. janvāris

Stulbības sanāk nejauši, bet pēc tam tie kļūst par labākajiem momentiem dzīvē

Pēdējās divas dienas ārā ir anormāli auksts, kaut gan saulīte spīd ir nepatīkami, kur nu vēl vakaros pie tiem +3 grādiem ir sajūta, kad laiks būtu zem nulles. Bet neko padarīt, vismaz sniega un lietus nav. Nedēļas nogale tika jauki pavadīta ar jaukām sarunām, satikos ar draugiem, protams atkal vēlās gulēšanas dēļ tiek nogulēta puse dienas. Piektdien ar draugu dzērām vīnu, kārtīgi izrunājāmies par vienu cilvēku, kas bija uz sirds, jo ne ar vienu par to cilvēku nebijām runājuši, palika vieglāk :)  Vakardien vakarā aizgāju satikties uz bāriņu ar franču valodas stundu biedru, bija varen smieklīgi, jo viņam angļu valoda ir sliktā līmenī un mums abiem franču valoda tāda nekāda, bijām pārsmējušies, jo bija diezgan grūti sazināties, bet pēc tam aizgāju vēl pie drauga iedzert tēju, kā arī es tiku pie viena dolāra ar ļoti lielisku novēlējumu, ļoti ceru, kad tas piepildīsies. Arī pa nedēļu biju iepirkties, jo sākušās lielās atlaides un tiešām var sapirkties visu ko lētāk, nopirku drēbītes un kosmētiku lētāk -nice. Biju arī aizgājusi piektdienas vakarā uz kino. Noskatījos filmu Hugo, jauka filma, sižets pārsvarā notiek Parīzes vilciena stacijā, par maza zēna sapni saņemt ziņu no viņa mirušā tēva caur lelli. Bet pats foršākais ir tas, kad skatoties filmu es varu pateikt, jā es biju tur un tur Parīzē, tas tik tiešām ir jauki. Iesaku noskatīties.


 Uh, piektdienas vakarā satiku vienu ļoti sen neredzētu cilvēku, bija tā jocīgi, jo es biju šokā, kad viņu satiku un spriežot pēc viņa sejas izteiksmes, viņš arī bija šokā, parunājāmies un nolēmām, kad vairāk, kā pēc nedēļas došos pie viņa ciemos parunāties. Bija tā jocīgi, labi, kad man uzradās glābēji, kaut kā īpaši negribējās ar to cilvēku runāties, psc. Rīt braucu uz Francijas dienvidiem uz EVS vidus termiņa semināru, ceru, kad būs interesanti tur. Am, rīt es būšu vienu stundu Parīzē, jo man ir jāmaina vilcieni. Cool, kaut tik tā ir viena stunda, es būšu tur. So happy :) 




P.s. Nākamo ierakstu veikšu nākam piektdien :) 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru