trešdiena, 2011. gada 5. oktobris

"....Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher..."

Trīs mēneši jau pagājuši -  esmu Francijā un baudu dzīvi. Ko esmu sadarījusi pa šiem trim mēnešiem : 

  • Pabiju francūžu kāzās, kas bija lielisks ieskats, lai izprastu tradīcijas;
  • Iepazinusi divus lieliskus francūžus, kuri runā latviešu valodā;
  • Satikusi jautru vāciešu meiteni, cerams drīz viņu satikšu- Brauc ciemos-;
  • Divas nedēļas dzīvojos pie ģimenes, kas mani laipni uzņēma un lika justies, kā mājas; 
  • Pirmo reizi biju nometnē, tiesa vairāk kā vadītāja, nevis dalībniece;
  • Nobaudījusi lielisko franču kulināriju, galvenais, ka nogaršoti tika gliemeži; 
  • Divas reizes biju pie Atlantijas okeāna;
  • Veidojusi un vadījusi dažādas aktivitātes jauniešiem;
  • Uh, biju Francijas dienvidos, kur saule spoži spīd un mākslīgais zāliens pēdiņas lutina;
  • Beidzot kārtīgi varu izbaudīt - kā tas ir strādāt ofisā un ar bērniem;
  • Tiku pie ilgi gaidītās maizīšu panniņas (ļoti svarīgs notikums);
  • Sagaidījusi savu pirmo ciemiņu, ha, tiem, kas nezin, mans tētis bija ciemiņš, kuru es tā arī nepieminēju;
  • Biju aizraujošā atrakciju parkā "Puy du Fou" - pa velti - (diezgan dārgs viņš ir, ali es uz to tiktu, visa mana mēneša kabatas nauda aizietu);
  • Divas reizes devos ar kanoe;
  • Izbaudījusi, to kad nav odu :) baigi svarīgi ne !? :) 
  • Vīns, vīns un atkal vīns;
  • Atradu ilgi meklēto Krievu veikaliņu (kurā nekas īpašs nebija);
  • Uzņēmu savu pirmo Couchserferi no Indijas; 
  • Pabijusi Latvijā, vien tik dažas dienas, jo tas bija mans pirmais work trip;
  • Hee, tiku Alūksnes avīzē, ceturtajā lapā :)  ;
  • Ballītes (rīt laikam došos, vēl neesmu izlēmusi);
  • Daba, pilsētas - ēkas, pilis - upes, kalni - viss skaistums, ko esmu redzējusi;
  • Iepazinusi lieliskus cilvēkus, no Kamerūnas, Sīrijas, Luksemburgas, Palestīnas, Krievijas un protams Francijas;
  • Protams iepazinusi divas lieliskas Latvju meitas;
  • Man ir forši kolēģi;
  • Latvijā satiku savas mīļas -  Māsiņu, Madariņu, Montu un Baibu;
  • Biju pirmo reizi Alūksnē; 
  • Es rakstu blogu par savu dzīvi;
  • Pats, pats svarīgākais - lieliskas atmiņas ! ! ! 
Ceru, kad neesmu kaut ko aizmirsusi pierakstīt.



Plus vēl šis tas :

Atceros, kad vienā ierakstā rakstīju - "Nav tie francūži baigie lielie vīna dzērāji vai alkohola lietotāji" - tad ziniet, es smagi kļūdījos, tagad nezinu nevienu, kurš nelieto brīnumaino dziru - vīnu vai beļģu alu :)
Beidzot esmu apradusi ar veikalu darba laikiem, easy;

Jautājums man - Vai Tu esi bijusi Parīzē ? Mana atbilde -  Jā, trīs reizes, lidostā ! :)  ļoti ceru, kad drīz es tikšu  uz Parīzi uz pašu pilsētu, negribu lidostu.  
Jautājums man - No kurienes Tu esi ? - Mana atbilde - No Latvijas ! No kurienes ?  From Lettonie !!! :) Reti, kurš saprot anglisko Latvia, vispār reti, kurš zina, kur Latvija atrodas . Bet tie, kas zina, var pateikt dažas labas asociācijas par Latviju, piemēram , meži, sniegs, ledus, hokejs, vodka. Esmu arī dzirdējusi, kad Latvijā jau vilki ir ! 


P. s . Varbūt citam, tas liksies nekas, citam ikdiena, citam varbūt kaut kas ! Nuu, man jau patīk ! Iespaidu tik tiešām ir un ceru, kad vēl būs ! Viss, kas notiek šajā gadā ir pirmo reizi ! Vai Tu atceries, kad pēdējo reizi Tu darīji kaut ko pirmo reizi ?! 

5 komentāri:

  1. ahh, tie izdalītie punkti par to, kas Tev šai laikā ir noticis, patiešām ļoti vilina.
    pati ceru, ka drīzumā būs iespēja nokļūt Francijā. tāpēc varu teikt, ka interesanti lasīt par visādiem maziem dzīvošanas aspektiem.

    lai turpmākais laiks arī tikpat raibs!

    AtbildētDzēst
  2. Paldies Tev ! ;)
    Cerams, kad drīz tiksi uz Franciju . Lai veicas !

    AtbildētDzēst
  3. Eh Ievuci, tu mani iedvesmo!;)

    Starp citu, ja Tev patīk Brayn Adams, tad martā viņa koncerts būs Parīzē...man sapnītis aizbraukt, bet vajag arī kompāniju!?;)

    P.S.
    tad būs piepildījusies Tava vēlēšanās apciemot Parīzi, mana arī:))

    AtbildētDzēst
  4. forši piedzīvojumi tev Francijā.
    Un jā, ehh tās visas daudzās pārsteigumu pilnās pirmās reizes, paldies par atgādinājumu, liek aizdomāties un meklēt jaunus iespaidus.

    AtbildētDzēst
  5. Lily - prieks, kad Tevi iedvesmoju. Tas būtu lieliski doties uz Parīzi un uz Brayn Adams koncertu, noteikti varētu braukt ! :)

    Sandra - īstenībā, pat tās mazās pirmās reizes, kas nav tik nozīmīgas, vienmēr atceroties liks pasmaidīt un doties dzīvē ar lielāku sparu !

    AtbildētDzēst