svētdiena, 2011. gada 16. oktobris

Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it’s your choice to scream or enyoy the ride

Nedaudz traka un grūta nedēļa, bet šodien atpūtos un rīt jau ar jaunu sparu varēšu doties uz priekšu ! Kā jau parasti svētdienās izdarīju visus iekrājušos darbiņus, kā arī paspēju iziet pastaigāties un iedzert tēju parkā (kas šodien bija par karstu, jo saulīte par brīnumu šodien silti, jo silti sildīja) un noskatīties dažas no sava iemīļotā seriāla sērijas. Tagad esmu aizrāvusies ar seriālu How I meet your mother :)

Ceturtdien, kā jau iepriekš minēju, darbā pie mums bija atbraukuši ciemiņi no Lietuvas, viņi to pašu darīja, kad es biju darba vizītē Latvijā. Lietuvieši arī vēlējās uzzināt, kā ir ar izglītības sistēmu un jauniešu / bērnu aktivitātēm un iespējām Francijā.  Divu dienu laikā mēs apmeklējām jauniešu un bērnu centrus, guvām nelielu ieskatu, ko dara kultūras nami Francijā, bijām uz Agri-kultūras augstskolu, kas man arī bija noderīgi, jo uzzināju, kā darbojas izglītības sistēma, kā arī uzzināju, to, kad ārvalstu studentiem ir iespēja tikt pie stipendijām, lai varētu studēt. Protams, mēs nedaudz apskatījām vienu pilsēteli, bez nelielas ekskursijas neviena darba vizīte nevar nesastāvēt, kā arī ar gardām pusdienām un lieliskām vakariņām. Sapratu tagad, kad lietuviešu valoda ir visai interesanta (pirmo reizi bija izdevība paklausīties lietuviešu valodu). Pēc mana skatījuma šī valoda ir kaut kas starp krievu valodu un latgaliešu valodu, visai interesanti bija paklausīties un mēģināt izprast šo valodu. Un man bija lieliska iespēja parunāties krievu valodā, esot šeit jau tik daudzi vārdi ir aizmirsušies, bet labi, kad vēl saprotu, ko citi man saka. Pirmais jautājums no viena lietuvieša bija - vai esmu šeit, lai sameklētu līgavaini, vai tomēr es atgriezīšos Latvijā ! :)

 Kultūras nams
 Paradise - vīna veikaliņš
Vēl viena pils, netālu no manas pilsētas

Šo sestdien cēlos 5cos no rīta lai dotos uz pilsētu Tours, kur sakarā ar darbu, norisinājās konference. Divas stundas ceļā ar autobusu, kuras, protams tika nogulētas, devāmies uz konferenču zāli, kur dzērām rīta kafiju un ēdām kruāsānus. Man jau vislabāk patika pusdienas, kur mēs ēdām ļoooti garšīgus ēdienus ar lielisku vīnu. Kā jau parasti Ievai vienmēr ēdiens galvā, neko padarīt ja patīk garšīgi paēst un protams ārpus mājām. Konference bija normāla, bija interesants ieskats, kā tiek veidotas šādas konferences vairāk kā 200 cilvēkiem. Tā es tur pavadīju laiku sēžot un risinot Sudoku, jo konference notika franču valodā - protams. Visu dienu pavadīju konferencē, biju tikai 9ņos vakrā mājās. Vakaru ar draugiem nolēmām pavadīt mierīgi dzerot vīnu un skatoties visai interesantu filmu ar Vudiju Alenu galvenajā lomā. 

Mierīgā svētdiena ... Nemierīgā pirmdiena tuvojas, agrāk nesapratu, kādēļ cilvēkiem netīk pirmdienas, bet tagad to ļoti labi saprotu, jo man viņas arī vairāk nepatīk. Bet ir jau tā pat labi :) 

xoxo

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru