piektdiena, 2011. gada 21. oktobris

Nekad nebaidies darīt to, ko neproti. Atceries - Noasa šķirstu būvēja amatieris, profesionāļi būvēja Titāniku

Nedēļa iesākas labi. Kā jau parasti, pirmdienā uz darbiņu. Sadeva visādus darbiņus, tik sonedel man vajadzēja saņemties, lai kaut cik no tā visa izdarītu, lai novembrī pašai vieglāk ir strādāt. Protams, kā jau katru pirmdienu, man tagad būs franču valodas kursi. Man tur iet visai garlaicīgi, jo esmu nedaudz priekšā citiem, ka neka tomer, tie trīs mēneši šeit ir atmaksājušies valodas ziņā. Kamēr citi lasa, pildu jau nākamos uzdotos mājas darbus, vismaz nav jāpilda pēc tam :) . Bet runāt vienalga laikam, vēl ilgi nerunāšu :(  Pirmdienas vakars beidzās jauki - vienos nakti dzērām kafiju no Palestīnas un ēdam riekstiņus, kas arī taisnā ceļā nākuši no Palestīnas. Kafija ir ļoti garda un ar interesantu piegaršu - dievīga. Kā izrādās, es nemaz nezināju, kad Palestīnā ari varbūt daudzsievība, līdz pat četrām sievām. Viens puisis man jau stāstīja kādas sievas viņš gribot, tai skaitā pieminot sievu no Krievijas ( tas pats, kas sūdzējās man par veļas mazgāšanu :) )


Rīti jau pamazām sāk palikt smagāki un smagāki. Katru nakti ejam gulēt ap diviem naktī, bet ir taču tik jauki pasēdēt ar jaukiem cilvēkiem un runāties par dzīvi un bez tam miegs galīgi nenāk, grozies kā gribi, bet nav nogurums.  Otrdien no rīta pēc brokastim atcerējāmies, kā mēs vidusskolā gājām gulēt 10tos vakarā, bet tagad tas jau šķiet neiespējami. Neiespējami tāpēc, kad liekas dīvaini iet tik agri gulēt, bet japiespiež laikam sevi vismaz reizi nedēļā doties gulēt ap šo laiku, veselība, kā nekā ir jātaupa. Ceru, kad nākamnedēļ sanāks kaut cik pagulēt.

Otrdiena pagāja mierīgāk, visa diena ofisa un tad aidā uz mājām parunāties ar savējiem caur skypu. Un pēc tam vakarā pie drauga. Vakars atkal beidzās ar kafiju, riekstiņiem un ūdenspīpi. Pēc šī vakara sapratu, kad Francijā televīzijas reklāmas ir galīgi muļķīgas un bezsakarīgas.

Vakardiena pagāja lieliski. Svinējām draugam dzimšanas dienu. Iesākumā bijām ēst kebabus (kebaba restorāni šeit ir gandrīz katra stūra). Pēc tam vakaru turpinājām dzīvoklī, dzērām viskiju ar kolu un jauki pavadījām laiku. Vakars beidzās piecos no rīta, labi, kad man šodien vajadzēja iet uz darbu tik pēcpusdienā. Šovakar pagatavojām pastu ar sieru, ņamm . Tagad tik jāķeras klāt pie pēdējiem darbiņiem, jo mājās atgriezīšos tik novembrī ! :)


Rīt braucu uz jauniešu apmaiņu ceru, kad man būs piekļuve internetam, lai varētu veikt kādu ierakstu šeit. Forši - vesela nedēļa ar latviešiem :) . Redz ko franču bērni sagtavoja saviem latviešu ciemiņiem. Ļoti jauku  video (spied seit ) .

P.s. Kopumā šī nedēļa bija lieliska. Apveltīta ar jautrām sarunām un ar lielu devu smieklu. Pozitīvisma lādiņš !

2 komentāri:

  1. kur vini tadu vardu salikumu dabuja :D uz drizu uzredzesanos :D

    AtbildētDzēst
  2. Es par šo sasmējos, bet vienalga tas ir apsveicami, kad francūži mēģina darīt jaukas lietas citā valodā, kuru viņi nesaprot ! :)

    AtbildētDzēst