trešdiena, 2011. gada 12. oktobris

I'm not Crazy. My reality is just Different than yours

Tikko no darbiņa atnācu, šī nedēļa ir un būs diezgan traka darbā. Visādi sīkumi ir jāizdara un tad vēl rīt jāuzņem viesi no Lietuvas. Hell yeah, divas dienas lietuviešu sabiedrībā :) Šodien bijām mazā ciematiņā, kur stāstījām par brīvprātīgo darbu, es pat saņēmos un pastāstīju par sevi franču valodā. Beidzot darbā šodien ieslēdzām apkuri, citādi nosalt varēja. Aukstums jau sākās pagājušajā nedēļā, pastrādāt neviens, šodien nevarēja, jo visiem rokas sala. Kaut gan pa dienu šodien āra bija + 18  grādi. 
Svētdien, kā parasti bija garlaicība, izdarīju visus darbiņus, kas bija iekrājušies. Kā arī beidzot noskatījāmies filmiņu "WALL - E", jauka filmiņa, visu vakaru pēc tam smējāmies par manu vārdu, kas bija iekļauts galvenā varoņa lomai. Vakardien man sākās franču valodas kursi. Viss jau itkā ir labi, bet noteikti man vieglāk ietu ar kursiem, ja tos būtu sākusi uzreiz, kā atbraucu uz šejieni. Bet es saņemšos ! Grupā esam kopā kādi 10 cilvēki un divi (es tai skaitā) jaunieši, pārējie visi no Āfrikas sabraukuši un veci. Bet, forši vispār, visa nodarbība noris franču valodā. Šodien nopirku grāmatas, priekš nodarbībām, diezgan dārgi sanāca - 30 euro par divām grāmatām, bet labi, kad man nevajag par tām maksāt. Vakardiena pagāja visu laiku kaut ko darot, tāds pacilāts noskaņojums, tāpat kā šodien. Kaut gan ir diezgan vēss, bet vienalga ir labi. Kā bija tas teiciens - "Nav nepiemērotu laik-apstākļu, bet apģērbs ir nepiemērots". Vakardien pārsmējos par vienu puisi. Pēc pusdienām sēžu ārā uz soliņa un viņš atnāk pie manis izkratīt savu sirdi, par dienas problēmu. Viņam ir tik slikti, jo šodien ir jāmazgā, tā lielā veļās kaudze, kas ir sakrājusies, tā viņam nepatīk to darīt un tieši tagad viņš saprot kā ir būt sievietei, kurai visu laiku tas ir jādara. Hmm, bet tur taču nekā grūta nav - ieliec veļu un nospied podziņu ? Uz šo jautājumu man viņš atbildēja ar to, kad visu laiku ir jāskrien pie veļas mašīnas - augšā lejā, augšā lejā un tad vēl jāliek atkal ir veļas žāvētājā un tā visa diena paejot.



P.s. Vienkārši trakums notiek vietā, kur es dzīvoju - visādas baumas paklīst par viesiem un par jebko ! Tikko uzzināju par sevi baumas, protams nepatiesas - dzīve kā meksikāņu seriālā ....

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru