svētdiena, 2011. gada 9. oktobris

Laime - tas ir... manuprāt, muļķīgi definēt laimi. Katram tā ir sava, kāds vinnēja miljonu, bet kāds veiksmīgi uztaisīja tēju un ir laimīgs

Pirmā oktobra nedēļa ir pagājusi un tā bija lieliska un tai pat laikā traka ! Par darbu runājot, šī nedēļa bija laba, biju apmācībās par Eiropas projektu realizēšanu, kā arī runājām par brīvprātīgo darbu, kur es vismaz varēju palīdzēt savai mentorei, protams, kad viss franču valodā, bet tas bija labāk nekā sēdēt visu dienu pie datora ekrāna.
Trešdienas vakarā nedaudz sastrīdējos ar savu labāko draugu, vienu dienu netikāmies, kas varbūt bija labi. Piektdien izrunājāmies un viss tagad ir kārtībā, es jau viņu nemaz nevēlējos satikt, bet nu tā sanāca, kad tomēr tikāmies ballītē ! 


Ceturtdienas vakarā man bija randiņš, :) Mēs skatījāmies interesantu filmu, kas protams nebija romantiskā, bet vienalga tā filma bija laba. Ēdām suši un dzērām labu vīnu. Vakars izvērtās ļoti labs. Viņam ir tik foršs kaķītis, kad man pat viņu gribējās ņemt līdzi uz mājām. Žēl, kad es nevaru kādu dzīvnieciņu turēt istabā, vienīgi, ko viņi atļauj ir zivtiņas . Man pietrūkst mana sunīša :( 



Nedēļas laikā iepazinos ar trim puišiem no Palestīnas (viņi dzīvo tur pat kur es), visai interesanta kompānija, visi studē mūziku (vai nu kā tās studijas sauc). Piektdienas vakarā sarunājām doties pie viena no viņiem. Ballītē !  Vakaru aizvadīju multikulturālā sabiedrībā - ar jauniešiem no Francijas, Palestīnas un Sīrijas. Noteikti neaizmirstams vakars. Ar jautru mūziku, kur trīs puiši spēlēja, katrs savu instrumentu un visi kopā dziedājām.  Varējām nobaudīt Francijas alkoholisko dzērienu, kas līdzīgs Grieķijas anīsa sņabim, to sauca "Pastis" un vakaru noslēdzām ar nakts kluba apmeklējumu (laikam iešana uz nakts klubu sāk kļūt par ierastu brīvdienu sastāvdaļu). Piecos no rīta biju mājās, skrēju dušā un fiksi gāju gulēt. Vakardien pamodos pirms vieniem, paēdu brokastis un saņēmu zvanu no kaimiņa, lai ejot pie viņa ciemos. Sestdienas dienu pavadīju atpūšoties un neko īpašu nedarot. Tā nu es pavadīju dienu četru puišu kompānijā, kuri runā arābu valodā (jāapskata iespējas mācīties vēl vienu valodu) mēs pīpējām ūdenspīpi un sarunājāmies. Kad tuvojās vakariņu laiks devāmies nopirkt kaut ko vakariņām. Tā nu es pirmo reizi nokļuvu marokiešu kvartālā, kas ir visai interesants. Visādi veikaliņi, kur var nopirkt Francijai neraksturīgus pārtikas produktus, vispār bija sajūta, kad esmu nokļuvusi citā valstī, jo bija tik daudz cittautiešu. Nopirkām grillētu vistiņu un kaut ko vēl, kuram nosaukumu es neatceros, bet tas bija baigi garšīgs, kaut kāds siers vai humuss. Pēdām vakariņas un tad devāmies spēlēt biljardu un Ping - Pong (smieklīga spēle). Atlikušo vakaru pavadīju skatoties seriālu, jo nogurums pēc pavadītās nedēļas lika sevi manīt. 


Šodien no rīta devos izdzert savu rīta tēju uz tuvāko parku un protams palasīt žurnālu. :) Tā pagāja mana nedēļa un brīvdienas. Rīt jau sākas jauna nedēļa. 



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru