piektdiena, 2011. gada 8. jūlijs

24 stundas jau Francijā

Pirmā diena Francijā pavadīta – wohoo J  Parīzes lidosta arī tika iepazīta, tāds gigants tiešām! Lidosta kopā ar vilciena stacijām, kurā iet trīs vai divi dažādi vilciena paveidi, bet ar visām skraidīšanām, smago čemodānu un 3 stundu lidojuma noguruma viss tika veiksmīgi atrasts kopā ar amerikānieti, kas lidoja uz Parīzi, ja nemaldos 13 stundas (un man jau likās, kad es ilgi lidoju). Bet tas ir vienreizēji, tik daudz dažādu tautību cilvēki vienu viet, veikali un pats galvenais MC donalds J  Lidostā izbaudīju pirmo maltīti un devos tālāk, kur man ar vilcienu nācās tikt līdz vilcienam. Brauciens ar TGV vilcienu (ātrākais Francijā) bija interesants (kaut gan mašīnas pa maksas ceļiem var braukt uz 130km/h tad šis viennozīmigi brauca stipri ātrāk(Ieviņa tika pasaulē J )). Hmm skati – nju pilsētas te noteikti ir lielākas nekā Latvijā. Un mežu te ir maz, vairāk ir labības lauki. Tiku līdz pilsētai Le Mans Gare, kur mani sagaidīja brīvprātīgā no organizācijas Julia, lai mani vestu tālāk... atkal ar vilcienu! Kad nokļuvām Angers, mani sagaidīja mentors Vanessa, parādija manu dzīvesvietu (uh tjip studentu viesnīca, bet man ir pašai sava istaba ar vanassistabu) un devāmies vakariņās.

Tad nju šodien ir jauka diena pagājusi, tikko paēdu vakariņas ar francūžiem, lielākā nelaime ir tā, kad tikai daži prot angļu valodu, bet es no franču valodas zinu tiiik ļoti maz :(  Bet šodien apskatīju pilsētu! Es dzīvoju pilsētas pašā centrā, un tas ir tiik forši, jo te iespēju ir ļoti daudz, piemēram, iepirkties, iet uz kino, bolingu, koncertiem, bāriem un kafejnīcām. Jau paspēju apskatīties savu jauno darba vietu, kas ir diezgan liela, man būs 8ņi jauni darba kolēģi. Paspēju pat iepirkties, ir lietas, kas šeit liekas lētākas nekā Latvijā, piemēram, drēbes (esmu tikusi uz sezonas izpārdošanu).

P.s. Gribu ātrāk 14. Jūliju, kur pilsētā būs nacionālie Francijas svētki J Party!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru