sestdiena, 2011. gada 30. jūlijs

Es esmu tāds pats kā visi - es redzu pasauli, tādu kādu vēlos nevis tādu kāda tā ir

Čau !  :)
Tātad..... Man iet ļoti labi ! Šovakar beidzot ārā ir plus 25 C! :)  Pagājusī nedēļa bija lieliska:) Biju mazā pilsētā un strādāju bērnu centrā, kā arī dzīvojos pie ģimene, kas mani ļoti laipni uzņēma. Bērnu centri ir domāti, lai skolas brīvlaikā, bērni nesēdētu mājās un lai vecākiem ir, kur bērnus atstāt, tas ir kā Latvijā bērnu dārziņi). Kur es palīdzēju dažādās aktivitātēs, nedēļas tēma bija Harijs Poters (nice), tātad visādas spēles un zīmēšanas darbi tika veltīti Harijam Poteram :) . Laiks pavadīts jauki un jauni draugi arī ir iegūti. Strādāt ar maziņajiem bija viegli, nav nekādi baigie mežoņi. Tie maziņie ir tik forši, viņi zin kad es neko nesaprotu, ko viņi saka, bet vienalga runājās ar mani, viņi ir tik foršiņi :) Bijām peldēties baseinā, tas bija jauki, domāju, kad ari vajadzētu sākt iet uz baseinu, te ir diezgan lēti iet, par 10 apmeklējuma reizēm ir kādi 10 - 15 euro. Es pirmo reizi peldējos 3,5 lielā dziļumā, tas bija visai interesanti, atcerējos filmu "Open water" (video par filmu), kā tie filmas varoņi varēja ūdenī noturēties vairākas stundas - nesaprotu ! Pa nedēļu paspēju nogaršot Racletti (raclette), šis ēdiens nāk no Alpiem, kuru ziemas laikā ēda, jo bija auksti... tagad to ēd visu cauru gadu, jo tas ir garšīgs :)  Bildē ir redzams vecais veids, kā to ēda un jaunais ar speciālu panniņu. Tātad sieru izkausē un ēd kopā ar vārītiem kartupeļiem, marinētiem gurķīšiem un bekonu.

Pēc trim nedēļām braukšu atkal uz to pašu ciematiņu.  Tad nju tā, nezinu ko vairs rakstīt, kaut kas aizmirsies laikam ir. :) Ceturtdien atgriezos mājās, izgāju āra ar saviem kaimiņiem pasēdēt un uzpīpēt ūdens pīpi, bija interesanti pavērot kā jaunieši atpūšas, nav  tā, kad alkohols ir vajadzīgs, lai varētu pasēdēt un parunāties draugu loka. Pirms tam gāju pastaigāties ar kaimiņu un pastaigājoties uzgājām Jazz koncertu.... biju iepirkties, atkal... te tagad ir atlaižu sezona, kas tūlīt arī beigsies un visu ko var sapirkties par lētu naudu... Vēl dažas bildes...


 Parks netālu no manām mājām. Tas ir ļoti skaists. jo te ir daudz ziedu un tamlīdzīgas lietas



Domāju un domāju, gribu ļoooti redzēt jūru vai okeānu, tomēr tā pietrūkst, kaut gan dzīvodama pie jūras uz to gāju reti, varbūt pie vainas ir jūras svaigais gaiss, ceru drīz tikt pie liela ūdens daudzuma. Man ar to upi nepietiek, kas iet cauri mani pilsētai... ar steigu kaut kas ir jāsadomā.... 

2 komentāri:

  1. Sveika, Ieva! Nejauši uzgāju Tavu blogu, kas man šķiet ļoti jauks. Arī es esmu brivprātīgā, bet Vācijā. Pēc Tava apraksta spriežot, tu dari tieši to pašu, ko es. Tāpēc, ja Tev ir interse mēs varētu apmainīties ar idejām, ko darīt ar bērniem, kādas aktivitātes utt. (šodien es ar mazajiem biju baseinā :))Ja, kas gaidu ziņu kristinesaplaka@blogspot.com

    AtbildētDzēst
  2. Sveika.. :) Tikko nosūtiju tev e - mailu

    AtbildētDzēst