pirmdiena, 2011. gada 11. jūlijs

I do believe in magic

Beidzot šodien palika āra silts laiciņš, saulīte cepina... ideāls laiks, lai dotos pastaigāties ! Cerams šodien tas man izdosies.... Vakar vakarā biju pastaigāties. Mani aizveda uz ļoti skaistiem parkiem pilsētā, kur vienā no tiem dzīvo kaziņas un papagailīši :) Vakars bija izdevies nobeigumā ar garšīgu saldējumu ! :) Tikai nez kāpēc man visu laiku gribējās runāt latviski (tā bija pirmā reize kopš esmu te), laikam jau pietrūkst latviešu valoda, cerams nedēļas nogalē varēšu parunāties latviski, jo no trešdienas vakara līdz svētdienai nebūšu pilsētā. Braukšu ciemos pie meitenes, kas EVSā bija Latvijā vienu gadu. :) Līdz ar to laikam pie interneta netikšu.....

Šodien bija pirmā darba diena. Veidoju spēli jauniešiem par Eiropu, iepazinos ar organizācijas darbību. Ļoti jauki cilvēki strādā organizācijā, jo sevišķi man patīk kafijas pauze, kad var pasmieties un bez  steigas, mierīgi padzert kafiju... te neviens nekur neskrien un nestreso ! Viss ir mierīgi, un varbūt tāpēc es te jūtos labi.... tomēr viesiem ir nepieciešama mierīga dzīve, neparko nav jāiztraucas :)

Dienas atziņa: nav tie francūži baigie vīna dzērāji vai alkohola lietotāji. Neesmu vēl redzējusi, kad viņi dzer daudz vīnu -  vai arī laikam esmu nonākusi netajā sabiedrībā :)

 Protams dzīvē viss skaistāks izskatās
 Baznīca
 Kaziņas :)
Es dzīvoju pilsētā ar sarkano aplīti :)



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru