sestdiena, 2011. gada 9. jūlijs

Always be yourself because the people that matter don't mind, and the people who mind don't matter

Šodiena pagāja lieliski, kaut gan man šodien ir brīvdiena. uhh, brokastis man šodien bija franču gaumē- kafija ar kruasānu, liekas, kad no tā nevar paēst, bet tomēr līdz pusdienām ar to pilnīgi pietiek ! Kafija ar pienu + kruasāns 2,05 euro
Ar darba kolēģiem devāmies uz kāzām, kuras notiek viennozīmīgi citādāk nekā Latvijā ! Pie altāra līgava ar līgavaini nekādā gadījumā stāv ar muguru pret sedošajiem, viņi stāv varētu teikt blakus mācītājam. Visi viesi pirms sēšanās pie lielās ēšanas 2 stundas stāv kājās, dzer vīnu un ēd cepumus (aperitīvs) un runājās ar jaunlaulāto pāri un citu starpā. Uzzināju, kad reģionā, kurā es dzīvoju tiek ražots saldais baltvīns, kas šeit ir ļoti populārs, kā arī nogaršoju dzirkstošo vīnu, tas gan bija labs! Hmmm, šodien tik daudz buču esmu laikam dabūjusi, kā ne kā kad :) Pilnīga norma ar svešiniekiem  sabučoties uz abiem vaigiem (tas notiek tikai tad ja citi ir savā starpā pazīstami un ir tikai viens švešinieks, kaut kā tamlīdzīgi).
Palikām tikai uz aperitīvu un tad devāmies pie priekšnieka uz aperitīvu, kaut gan man likās tad tās bija pusdienas :) deva visādas uzkodas + saldais (viņuprāt), bet es tā pieēdos.... tad devāmies mājās! Priekšniekam ir trusis, zivtiņas, 22 gadus veci bruņurupuči un vēl varde, kas bija iesprostota nožogojumā (es viņu neredzēju, jo tā bija paslēpusies), kas šķiet diezgan jocīgi, mums taču viņas visur kur lēkā un kurkst, bet te tur būrīšos !
Jā tāda ir īstā franču dzīve, man te ļoooti patīk vēl vairāk! Un kas par dabas skatiem, hmmm tiik superīgi - vīna lauki, ļoti daudz pilis un smuku ciematiņi! Un cilvēki te ir laipni visu laiku bonjour (labdien), merci (paldies) un pardon (atvainojos)....

Dienas atziņas:

  •  pa dienu mašīnas brauc bez iedegtām lampām
  • ēku stāvi sāk skaitīties no 2trā, nevis no pirmā
  • franču valoda ir grūta, un francūži runā ļooti ātri
  • neēdiet Latvijā kruasānus, jo tie te ir debešķīgi  :)

Visu laiku ir neliels nogurums, bet ik pa laikam tas pāriet! viss ir ok! :) kaut gan nesaprotu ko visi te runā....
 Brokastis  :)
 Angers pils
 Pils dārzs
Pilsētas centra teātris 2 min gājienā no manas dzīvesvietas

P.s. Bildes nav nekādas sevišķās, jo pašlaik slinkums ir bildēt :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru