trešdiena, 2011. gada 6. jūlijs

My future will be better than my past

Nedaudz par ieprekšājām dieniņām.... Nedēļas nogali pavadīju Babītē viesu namā "IDE" uz pirm - aizbraukšanas apmācībām... Šīs divas dienas bija lieliskas, sastapu cilvēkus, kas ar mani vienā laikā dosies EVS projektā, bet pārsvarā katrs uz citu valsti, piemēram, Itāliju, Grieķiju, Beļģiju, Nīderlandi u.c.. Bet tomēr vēl divas meitenes dosies ar mani uz Franciju, tikai katra uz savu pilsētu. Vismaz būs apziņa, kad neesmu vienīgā tajā valstī :)

Vakars pavadīts mierīgi mājās. Čemodāns jau sakravāts (2vas reizes tika pārkārtots) un rīt varu doties tālēs zilajās. Rītdienas plāns sekojošs:
  • dodos uz lidostu un lidoju līdz Parīzei,
  • Parīzes lidostā meklēju kaut kādu TGV vilcienu un dodos līdz pilsētai Le Mans (ja nemaldos),
  • tur mani sgaida Jūlija (brīvprātīgā no Vācijas),
  • tad mēs atkal ejam uz vilcenu un braucam līdz Angers,
  • tad mani sagaida mentors (ved mani uz jaunajām mājām),
  • un mēs ejam vakariņās.

Par tālākajām dienām pilnīgi neko nenojaušu, tad jau redzēs kas un kā notiksies. Par saviem pienākumiem un pārejo varēšu uzrakstīt vēlāk..... 

P.s. Neesmu šodien īpaši laba rakstītāja !

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru