sestdiena, 2011. gada 23. jūlijs

Cilvēkam tas, ko viņš nevar iegūt, liekas labāks nekā tas, kas viņam pieder

Hei, hei !

Esmu mājās, jo tagad domāju, kad varu tās saukt par mājām, khe... 
Pagājusī nedēļa bija varen jautra, bet tai pat laikā ļoti auksta, jo lija visu laiku lietus, bet neskatoties uz to visu laiks tika pavadīts jauki ! Dzīvojāmies kempingā ar ļoti, ļoti daudz bērniem, kur gulējām teltīs (ko man protams neviens nepateica :) ) Bijām 4 animatori (kas pieskata un vada pasākumus bērniem) un uzraudzījām 16 bērnus vecumā no 7 - 12 gadiem. Bijām kopā 8 grupas šādā sastāvā, bet gāja ļoti viegli, jo tie bērni ir mierīgi un nekādus podus tie negāž..... nometnes iznākums bija teātris "Bērnu kabarē". Es biju dekorēšanas darba grupā, paveicām ļoti labu darbu :) Jautrākie mirkļi bija tad, kad manā un Julias (no Vācijas brīvprātīgā) tējā iebēra sāli, un kad mēs gājām gulēt, telti vienkārši paņēma un nojauca, mēs 30 minūtes gaidījām, kad to uzcels no jauna, bet to nedarīja bērni, to izdarīja viens vadītājs, bet tas tiešām bija smieklīgi, sen nebiju smējusies. Tas tā viss īsumā, jo nav īpaši laika rakstīt, šodien tik daudz kas bija jāizdara.... Anyway man te ļoti patīk. :)

 Sagribējās  nofočēt palmu, tā man iepatikās :)
 Baznīca, ļoti skaista, nometnes laikā, tai gāju garām 4 reizes dienā :)
 Šī ir bilde no priekšpēdējās dienas, bērniem bija uztaisīts party. Tas lielais zēns (big boy) ballītes laikā sēž un lasa grāmatu, tas tiešām bija smieklīgi. 
 Šis puika ir "popcorn boy", viņš tik mīlīgs :)
 šis ir ļoti interesants veids, kā izmantot plēvi, lai sīči nesalītu :) Čukčuk bānīts
 He is so nice  ! :)

Dubļi.... :) Man šķiet, kad tie bija visur, jo visas četra dienas lija lietus :( 
Tāda izskatījās skatuve, bet bildei nav laba kvalitāte...

Pa dienu biju pie Julias, rīt viņa dodas atpakaļ uz Vāciju - dzērām vīnu un ēdām vācu gardumus un franču olīvas  tasty :).  Bet tiešām ir bēdīgi, kad viņa dodas prom, jo mēs kopā pavadījām tiešām jautru nedēļu.
Šovakar biju vakariņās grieķu restorānā, bet tūliņ iešu iekarot nakts dzīvi, khe... Te pārsvarā visi iet izklaidēties pēc 24.00, kas šķiet diezgan vēlu, bet tad jau redzēs kā man ies :)

Man laikam pamazām iestājas kultūršoks, par to kad es nevaru aiziet uz veikalu vienalga jebkurā laikā, kā tas ir Latvijā. darba dienās visi veikali strādā līdz 19.00, izņemot pārtikas, kas ir vaļā līdz 21.30, sestdienās veikali visi strādā līdz 19.00 un svētdienās viss ir ciet, kas nozīmē, kad ir jāmirst badā, vai arī jāmeklē kafejnīca, kura ir vaļā svētdienās :) Vēljoprojām es nerunāju franču mēlē, bet daudzi cilvēki ar mani sarunājas angliski :) kas ir jauki. Es nezinu, ko es darīšu bez Julias, jo viņa man ritīgi ir palīdzējusi pa šīm divām nedēļām ar valodu un citām saistītām lietām....

P.s. jee, man ir Francijas numurs, iepriekšējo numuru  es vairs neizmantošu, bet tas tā

P.s. Nākamo ierakstu noteikti veikšu nākamnedēļ - 4dien vai 5dien tik būšu atpakaļ. Rīt atkal jādodas uz citu nometni. Šoreiz vismaz nebūs jāguļ teltīs, kas ļoti iepriecina, ceru, kad šovasar vairāk tas nebūs jāpiedzīvo !

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru