svētdiena, 2011. gada 24. jūlijs

Mēs protam dot padomus, bet paši ar savu dzīvi nezinām, ko iesākt

Tomēr šodien vēl veikšu vienu ierakstu par vakardienas nakti, kas beidzās itkā normāli, bet ieguvu ļoti interesantu pieredzi par nakts dzīvi manā pilsētā... Es nezinu vai tas tā ir visā Francijā, vai tā ir tikai manā pilsētā. Ap vieniem naktī dodamies ārā... skats ir visai interesants, jo visur ir jaunieši -  bāros, uz ielām, māju pagalmos.... vietām ielas ir nedaudz netīras no pārmērīga alkohola lietošanas... :) jaunieši bļaustās, visur ir dzirdama skaļa mūzika, bet tas tā. ejam uz nakts klubu (kura nosaukumu vairs neatceros). Esam nedaudz pāri vieniem tur, bet vēl ir tikai daži cilvēki, kas sēž un runājās savā starpā. Mani izbrīnīja tas, kad cilvēki ir vecumā ap vai pēc 30 gadiem, kas ir diezgan reti sastopams Rīgā, jo tur pārsvarā balējās jaunieši :) Bet nju labi, tas jau ir sīkums. Paņemam alu un dodamies apsēsties, pēc nepilnām 20 minūtēm cilvēku ir daudz, viss nakts klubs ir pilns ar cilvēkiem (tomēr arī ir jaunieši, kas nāk). Bet, tomēr ir bet... Latvijā nav pierasts pie tādiem cilvēkiem, kam patīk savs dzimums, to te izrāda nekautrējoties no citu acīm, ir pat atsevišķi klubi, bet noteikti Latvijā arī tādu ir daudz :) ap pulksten 3 naktī dodamies mājās, izejam no kluba, bet tur gara, gara rinda :) . Jo visi bāri ir jau slēgti un vienīgā vieta, kur var sestdienas naktī izklaidēties ir nakts klubi. Bet tas ir tikai manā pilsētā. Man teica, kad Parīzē tomēr nakts dzīve ir citādāka, bet to es ceru uzzināt nākotnē :) Es nezinu vai kādreiz vēl iešu uz tādu vietu, tomēr labāk man šķiet ir mājas ballītes, kur tu esi savu draugu lokā :) Labi es nju taisos prom, tad rakstīšu piektdienas vakarā, ko sadarīšu pa nākamo nedēļu :)


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru