ceturtdiena, 2011. gada 8. decembris

Dzīves jēga galu galā ir dzīvot, izbaudīt dzīvi līdz pašām dzīlēm, aizrautīgi un bezbailīgi sniegties pēc jaunas un bagātīgas pieredzes

Nevaru vien sagaidīt nākamo piektdienu, kad tikšu prom no ofisa uz nedēļu, sanāk, kad tik līdz nākamajam gadam, he , he ! Braukšu strādāt uz bērnu centru, beidzot, ir jau pagājuši divi mēneši ofisā, gribās kaut ko savādāku, citādi, jau kaut kāda rutīna ir un nav īpaši liels stimuls strādāt pie datora. Tad vēl šodien mans priekšnieks, drusku nokaitināja, viņš man prasa, kā man ejot ar franču valodu, es viņam atbildu, kad slikti iet, nesaprotu daudz lietas, bet viņš tik - good, good. Brrr, šodien savai jaunajai mentorei prasīju, lai viņa man sameklē, kādu brīvprātīgo, lai man vieglāk ietu ar valodu, jo kursos mums tikai gramatiku māca, kas manuprāt, nav tik ļoti svarīgi, kā iemācīties runāt....

Labi, kad nākamnedēļ tik divas pilnas dienas tur būs jāpavada un rīt tikai četras stundas un tad aidā - weekends - viva la fiesta ! Otrdienas vakarā aizgājām ēst neveselīgo junk food - MC Donalds, tā gribējās cheesburgeru, bet tur tāds brīnums nebija, nācās iztikt ar kaut kādu jaunievedumu, bet tas arī bija tīri tā nekas. Vakardien, bija man tāds mierīgs vakars, jo sajutos ļoti nogurusi, pasēdēju mājiņās ar siltu tējas krūzi un palsaīju citu rakstītos blogu.

 Bilde ir uzņemta lielveikalā, iepatikās rotājumi un tie lācīši arī kustās 

 Ziemassvētku tirdziņš, varētu teikt blakus manai mājai. 
Visādi gardumi pārdodas, njamm

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru