svētdiena, 2011. gada 11. decembris

Kas notiek vienreiz nekad nevar notikt otrreiz. Bet kas notiek divreiz, nešaubīgi notiks trešoreiz

Sestdiena pagāja lieliski. Kārtīgi izgulējos, paņēmos drusku pa māju un tad pēc pusdienām devos pastaigāties pa veikaliem, pirmā reize man bija, kad devos staigāt pa veikaliem sestdienas dienā. Pilns ar cilvēkiem, tāda sajūta, kad biju nonākusi kādā festivālā. Bet bija ļoti jauki - visur mazi tirgus laukumi, kur var nopirkt interesantas dāvanas un saldumus. Patīkami bija arī tas, kad uz ielām muzicēja un visur smaržoja pēc tikko svaigi ceptām crepēm ar šokolādi. Palutināju sevi ar jauniem krekliņiem, gribējās nopirkt kaut ko jauku uz svētkiem. Vakarpusē ar draugu gājām pastaigāt pa pilsētu un iedzert karstvīnu uz kāda pilsētas soliņa. Jauki pasēdējām, parunājāmies un tad devāmies pie viņa paēst vakariņas un paskatīties TV. Tā nu es tur aizsēdējos līdz vēlam rītam. Klausījāmies mūziku un dzērām brīnumu dziru, ko vecāki man bija atveduši, jau labu laiciņu atpakaļ, un ēdām klāt gardos šokolādes cepumus. Nevaru vien sagaidīt nākamo nedēļu, kad došos strādāt uz bērnu centru un pēc tam Ziemassvētkus pavadīt ar savu ģimenīti, kā arī divas dienas ko es pavadīšu Parīzē mēneša beigās un tad vēl Jaunā Gada svinības. So excited ! ! ! 






P.s. Vēstule Ziemassvētku vecītim TE  hhh :)

4 komentāri:

  1. Lai Tev skaisti iet Parīzē. Arī es ceru tur drīz nokļūt
    :)))

    AtbildētDzēst
  2. Paldies, Kristin ! Lai Tev ari lielisks laiks Parīze, tad kad Tu tur noklusi !!! :)

    AtbildētDzēst
  3. Paldies par D vitamīnu, ko man deva vēstule Ziemassvētku vecītim, super!;D

    Lieliskas brīvdienas meitenes,un izbaudat laiku Parīzē!;)

    AtbildētDzēst
  4. Lily - prieks, kad Tev patika . Lai Tev ari brinumjaukas Ziemassvetku brivdienas :)

    AtbildētDzēst