sestdiena, 2011. gada 3. decembris

Today, give a stranger one of your smiles. It might be the only sunshine he sees all day

Šodien no rīta bija grūti piecelties, jo vakardien aizsēdējos pie draugiem, cēlos šodien pirms deviņiem, lai dotos ar Leu ( vācu meitene, iepazinos ar viņu izstādē, kur kopā strādājām vienā stendā ) uz peldēšanas sacensībām. Viņa dabūja ielūgumus un man piedāvāja doties kopā ar viņu, neatteicu, jo nekad nebiju redzējusi peldēšanas sacensības. Kāpēc nē ?! Bija coolīgi, par cik mums bija ielūgumi, tikām, pie labākajām sēdvietām. Uh, un kādi puišiem ir augumi, tik skaisti, bija kur actiņas pamielot ! :D Bet meitenēm, augumi nav īpaši sievišķīgi, bet tas jau nu tā. Mūs pat noveda, apskatīties kā baseins izskatās, es pat nezinu, kā to var uzrakstīt, bet otrajā bildē var redzēt. :) Kā arī pēc peldēšanas sacensības beigām, tikām pie gardām uzkodām un daudz, daudz aukstas sulas, kas mums abām lieti noderēja, jo abas nebijām kārtīgi izgulējušās :) Jauks sestdienas rīts. Labi skrienu nopirkt kaut ko vakariņām, citādi šodien biju uz veikalu, bet tā arī aizmirsu nopirkt kaut ko sakarīgu vakariņām, negribas, ēst to pašu, ko pusdienās ! 

A atcerējos vēl, kas vakardien notika. Pilsētas centrā sēdēju uz soliņa un pie manis pienāca klāt viens francūzis, sāka ar mani sarunāties, prasa ko es darīšot un tādā garā.... Tad viņš izvelk ārā cigareti un piedāvā man uz ielas pīpēt hašišu. Trakums, kaut kāds, beee. Pastāstīju to draugiem, viņi par šito sasmējās un pateica, kad varot būt laimīga :D 



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru