ceturtdiena, 2011. gada 22. decembris

Let your smile change the world, but don't let the world change your smile

He, vakardiena ari kà par brinumu bija jauka. Dienas pirmo dalu pavadiju nelielà eksursijà pa pilsétinu,, soreiz pusdienojàm pilsétas Mérijà.  Pécpusdienu pavadiju gatavojot Ziemassvétku saldumus ar bérniem, bet vakarà rikojàm Raclettes party ar jauniesiem. Ta nu sanaca, kad mums sabojàjàs visas rozetes, kaut kur uz iiso aizgàja, tad més édàm, to aukstu, bet protams, tas nesabojàja mums vakaru, jo tàpat bija jautri un bijàm pàràk nogurusi, lai lieki satrauktos ! aa, vél vakardien uzzinàju, kad te ir loti,loti lielas zurkas, pati  uz cela redzéju, tas mani loti izbrinija.

Sodien varéju kàrtigi izguléties, péc pusdienàm devàmies uz pansionàtu, atkal, bet soreiz més neédàm tur pusdienas, bet gan ar bérniem un vecajiem cilvékiem gatavojàm Ziemassvétku dekoràcijas un taisijàm pastaisitu Nuttellu ( te, Francija to éd vairàk nekà Latvijà, tà ir sastopama katrà màjà ). No sàkuma domàju, kad mazie bérnini baidisies no vecajiem cilvékiem, bet bija tiesi otràdi, man likàs, kad es no viniem biju vairràk nobijusies nekà vini :)

Rit jàdodas uz màjàm, otrajàm màjam, brauksu pavadit Ziemassvétku brivdienas pie vecàkiem. Prom jau kaut kà negribas braukt, jo man te loti patik, cilvéki ir brinum jauki un ar tiem es lieliski saprotos, bet palikt ari negribas. Interesantas izjutas, bet si nedéla bija izdevusies, ceru, kad nàkamàs skolénu brivdienas varésu seit pavadit.

 Autors: RozaaKoncha fakuči kakuči kā klučīi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru