svētdiena, 2011. gada 18. decembris

Everything happens for a reason.. If you got the chance - take it, If it changes your life - let it

He, tà ari piektdien, dél lielàs vétras nonàcu pareizajà vietà, jo soreiz vilcieni nebija atkal atcelti. Nedélas nogali pavadu pie lieliskas gimenes, kuri dzivojot bez televizijas pàrraidém, ta vini stàdijàs man prieksà, kad atbraucu, jo TV viniem esot, bet nav iespejas skatities tv pàrraides, kas man skiet jauki, jo majas neienak, tas pesimistiskas zinu pàrraides un bezjédzigie tv sovi. Gimene tiesàm ir loti jauka, sagaidija mani ar sokoladi, jutos, gandriz kà majàs - man ir sava istabina ar lielu gultu, kas tiesam ir forsi. Gimené ir cetri bérni un tris no tiem runa anglu valoda, ta nu més trennéjamies - es franchu , vinji anglu. Sestdienu pavadijàm, staigàjot un apskatot, interesantas vietas un dabasskatus, ka ari laiku pavadiju ar jauniesiem, jauniesu centrà, kur mani loti laipni sgaidija - ar mandelu kuku un canelli, kas bija brinum gardi. Vispar visu nedelas nogali es te edu visadus labumus, gimené màte un meita vienkarsi dievigi gatavo, gan pusdienàs, gan vakarinàs més édam tris édienus un klàt dzeram vinu, kà ari pirms vakarinàm més ieturam aperativu ar jaukàm sarunàm. Sodien pa dienu bijàm uz pilsétu La Rochelle, loti skaista pilsétinja, bet maza. Tiku pie jauniem, sarkaniem cimdiniem, tos ma uzdàvinàja, kà ari veiklà tiku pie dàvanas - pilsetas pastkartes, kas ir visai smiekligi, bet tomér jauki. Vareju tagad divus ritus izguléties, tà kàrtigi, bet vakaros skatos filmas, kam, parasti majas ipasi laika nav. Rit gan jadodas ir stradàt, es jau labpràt paliktu te visu nedélu, bet nu kà ieplànots un splànots tà ir jàdara, bet tiesàm esmu kàrtigi atputusies un uzkrajusi spekus nàkamai nedélai.


 Autors: dirteechocolate love your life

 Autors: saldumsh Dreamer. [1]



P.s. Vélàk bildes saliksu, kad busu màjinàs ! Veiksmigu pirmsvétku nedélu ! ! !



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru