svētdiena, 2012. gada 10. jūnijs

Bérniibà katru reizi,kad gàju lejà pa kàpném,nolecot no pédéjàm divàm trepiitém, jutos laimiiga

Balliiitteee !
Beidzot aizvakar mums bija darba ballite, tiesa gan, tà vairàk par godu bija tam, kas tika izdarits gada garumà, bet vienalga jauki. Astonju cilvéku kompànija sasedàmies pa divàm masinàm un devàmies stundu garà celjà uz pilsétinju Laval. Kur més ieradàmies pécpusdienà un rosijàmies lidz pulksten 7 vakarà, kad sagaidiijàm savus viesus no pàréjàm apakshorganizàcijàm. Pats nejaukàkais, kas notika tajà vakarà bija, manas briesmiigàs galvas sàpes, kas mani jau mocija otro dienu, bet tas mani neatturéja no laba laika pavadiishanas, stipri vecàko lauzju vidù. Més édàm gardas uzkodas un dzéràm gardu viinu ar mazàm kùcinjàm. Ierados màjàs stipri péc pusnakts, nogurusi, bet labà omà un jau bez galvassàpém.

Vakardien izgulejos kàrtiigi un devos uz bibliotéku nodot gràmatas, zjél bija, atvadijos no jaukàs bibliotekàres, ar kuru man bija izveidojies labs kontakts. Un biju ieskréjusi veikalinà ''Yves Rocher'', man ir klientu kartinja un par cik man shoménes ir dzimshanas diena ieguvu 50% atlaidi kàdam produktam. Iegàdàjos avenju dushas zeleju (dieviiga smarzha) un tiku pie dàvaninjas - vasariigas rokasspràdziites. Bet ar laikapstàkliem ir kà ir, visas dienas ir bijushas lietainas, liidz ar to nolému neko nedariit, ka jau iepriekséjo nedéljas nogali.... Toties vakardien pie manis ciemos atnàca ar tequilu un shodien beidzot noskatiijos filmu ''The woman in black'', kuru veselu nedélu centos noskatiities, bet kaut kà nesanàca.

Ha, vakara vaditàji :D 

 Manas forshàs darba kolégjiites


Shis ir zilais dzirkstoshais viiins prieksh aperatiiva


P.s. Nedéljas laikà uzzinàju, kad mana draudzene Latvijà gaida bérninu, jau ir otrajà ménesii, prieks par vinu :) 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru