ceturtdiena, 2012. gada 28. jūnijs

The last day and last moments ....


Treshdienas riits darbinjà iesàkàs ar to pashu ko pedéjàs divas dienas - ar bukletu sagatavoshanu. Pirms pusdienàm kolégi mani pasauca uz virtuviiti ( kur mums parasti ir kafijas un pusdienu laiks). Més dzéràm shampànieti ar uzkodàm saistiibà par manu gadu sajà darbà un par manu dzimshanas dienu. Un es tiku pie dàvanas - bio kesmétikas, kurà ietilpa dusas zeleja, maska, kermenja atsvaidzinàtàjs uc., izskatàs loti labs komplektins un ari pie dàvanas bija klàt viina pudele. Loti jauks pàrsteigums no kolégu puses. Darba dienas beigàs visi devàmies izbraucienà ar kugiiti pa upi, bet pirms tam, lai noklùtu lidz vajadziigajai vietai, braucot apmaldiijàmies trijos kokos, bija smiekliigi un ari tas, kad mana kolégiite, kas ir gados, brauca tà itbkà més pa rallija trasi brauktu, lùk tas pieràdija man vél, kad Francijà ir traki autovadiitàji un tagad es sparatu, kadél, visiem ir tàs mazàs massiniites, ne tikai lai ietaupiitu uz benziinu ! Nokluvàm attieciigajà vietà un tad devàmies izbraucienà, ar laiku mums bija paveicies, jo tas bija loti silts. Pec kugiisha devàmies vakarinàs, bet pirms tam es ieraudziiju organizàcijas departamenta direktora masiinu. Biju domàjusi, kad vinam ir labàka masiina, bet tà masiina bija kaut kas - viens liels metàla gabals, kursh no arpuses jau izskatiijàs nabadziigs, bet no iekspuses katastrofa -  metàla skelets !!!! Vakarinojàm més restoràna, kas atradàs blakus ciematinjà upes krastà, skaista vieta vakarinjàm. Tà més devinju cilvéku kompànija édàm jùras produkta édienus. Mans prieksnieks bija pasùtijis varzu kàjinas un deva man nogarshot, tad kad es to kàjinju komplektu biju notiesàjusi, vins man pateica, kad esmu pirmà no brivpràtiigajiem, kas ir apédusi varzhu kàjinjas. Tiesa gan vinas tieshàm garso péc vistas. Bet tas fakts, kad kad es apédu vardi, liekas pats par sevi diivains !





Koleegi 

Mans sapnu naminsh upes krasta :D 


Atvalinaajums Franchu stilaa 

Ar so mees vizinaajamies 

Shodien bija pati, pati peedeeja diena ofisaa, kur dariijam to pashu ko peedeejas triis dienas - bukleti, laikam man sapnos raadisies. Mums tika atvesti 8'000 bukletu, daudz, daudz. Sodien notiek viss vienaa skrieshanaa, atvadiijos no koleegiem, bet esmu preiciiga, jo dodos briivdienas un sis gads ir bijis lielisks. Pec darbinja steigaa devos apskatiit pili. No majaam liidz pilij man ir 15 minushu gaajiens, bet visa sii gada laikaa taa arii nebiju to apskatiijusi. Taa shodien, pienaaca peedeejais laiks, lai to izdariitu, re bildees, bet pils no iekspuses, nebija laiks fotografet no aarpuses :D   :  





 Pilii pat ir bisu stropi un viinogas 




Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru