piektdiena, 2012. gada 29. jūnijs

Tikai ievainotās gliemežnīcās izaug pērles


Redz kaa, tagad braucu vilciena un rakstu … Shodien no riita pamodos izdariiju peedeejos darbinjus savaa istabaa un devos uz Makjiiti pabrokastot, pedeejas brokastis Angers. Dzeeru gardo Late, edu kruasaanu un skatiijos uz garaamgajejiem. Tad atbrauca pakal man mentore, mees atdevaam atsleegas  un devaamies uz Eiropas Savieniibas maaju, kur vinai vajadzeeja panemt papiirus un peec tam devaamies uz centru iedzert teeju un jauki parunaaties. Par cik mums lidz vilcienam bija laiks, iegaajam veikala, tacu ir saakushaas atlaides, es nopirku sev jaunus gredzentinjus un auskarinjus. Peec shopping devaamies uz creperie paeest pusdienas, ka allaz man pankuuka ar tris veidu sieriem, yummy. Peec pusdenam devaamies uz staciju, kur Adoline man palidzeja iekraut vilciena visas manas mantas – divus koferus, divas somas, segu un datorsomu, es ta ka kamielis dodos uz majam. Isteniiba ta jau daudz manats atdevu un izmetu araa. Nesaprotu ka viss par vienu gadu var skaraties tiiiik daudz ! Tulinj kapsu araa no vilciena, man ir parseeshanas, kas ir gruutakais posms shaja brauciena, bet es visu varu izdariit :D 

********

Maajas atbraucot, bija liels, liels prieks visus satikt un samiilot.
Nogarsoju darza zemenes un PERSIKU no koka, kas bija varen gards
Vakaru pavadiijam sezot darza pie kamiina  :D un edot vasariigo sokolaades zemenju kuuku



Pirmo reizi muuzhaa redzzeju tiik lielus kailgliemezhus

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru