pirmdiena, 2012. gada 18. jūnijs

Dzīve sastāv no 10% tā, kas notiek un 90% no tā, kā tu to uztver

Veel tikai 11 dienas ir palikushas liidz mana projekta beigaam, nevaru vien sagaidiit briivdienas.....
Pa sho nedeelu, kad peedejo reizi veicu ierakstu, ir notikusas dazi notikumi un taadeelj veicu iiso uzmetumu, jo laika nav daudz rakstiit, taatad:
* loti, loti svariigi, biju eest MC donalds un es apeedu cheesburgeru, kaut gan galu neeedu; 
* es aizguleejos 4dienas riitaa, kad bija svariigs notikums darbaa, jutos slikti arii veel piektdienaa, kad mans gariigais bija uz nulles;
* piektdienas vakaru pavadiiju maajaas skatoties TV shovus, uzlaboju savu gariigo uz 100 
* sestdienas dienaa neko pilniigi nesadariiju, veel no piektdienas nevareeju attiet, bet vakaraa devaamies ar draugiem uz nakts kubu, tas bija pedejais apmekleejums mums visiem kopaa;
* sveetdienas dienaa devos ar draugiem uz koncertu, noseedeju lidz paartraukumam, jo sapratu, kad loti gribaas eest un tad devos majas;
* sveetdienas vakaraa devos pastaigaa ar draugu un eedaam gardo MCdonalds ice cream with M&M, soo tasty
* shodien atkal dienu pavadiiju apmaaciibaas, novadiiju prezentaaciju par Latviju, visiem patika un bija jauki parunaat ar daliibniekiem un pasmieties par vinju akcentu, kad vini runaaja anglu valodaa;
*sodiem izcepu rauga pankuukas, tiik garshiigas, bet nesanaaca kaa Latvijaa gatavotaas, eedu ar kreejumu un pluumju ievaariijumu, yummy....

Tagad sapratu, cik loti man ir nepieciesams atvalinaajums.......

Shii bildiite tapa sestdienas vakaraa, shaada izskataas mana siena ar bildiiteem:
-ar vietaam, kur esmu bijusi 
-ar tuvaako bildiiteem
-agraak, bija vairaak bilzhu, bet ar laiku taas kaut kur nozuda :D


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru