pirmdiena, 2012. gada 25. jūnijs

FÊTE DE LA MUSIQUE et SOLSTICE D’ÉTÉ

Iepriekshejà nedélja bildés:

Ceturdiena bija lieliska diena. Pagajushajà nedéljà més vadijàm apmàciibas, jau otro nedélju péc kàrtas un 4dien mums bija pédéjà diena apmàciibàs. Tà bija vairàk briivà gaisotné, ar spélém par Eiropas valstim, kà arii més taisiijàm cukurvati un dzéràm àbolu sidru. Es sev uzstaisiiju dieviigo pistàciju cukurvati, nom, nom ! Saédàmies pa ritiigo, bija visdazàdàkas garshas un cukurvashu izméri. Darba dienas beigàs man nodziedàja dzieminju " Happy b-day to you" ar françu akcentu un man bija liels smaids pa visu seju.









Ceturtdienas vakarà ar draugiem devàmies uz Féte de la musique - mùzikas svétki. Sie svétki ir briinum jauki, staigà pa visu pilsétu un uz katra stura vari dzirdét muziku. Grupas, dziedàtàji, muzikanti, dejotàji un pat DJ visur bija sastopami. Sajùtas fantastikas. Interesanti bija tas, kad péc 6pm veikalos vairs nepàrdeva alkoholu. Pa starpu més pavakarinjojàm. Més édàm bageti ar sieru un tomàtiniem. Un péc vakarinàm atkal devàmies paskatiites, kas labs notiek ielàs, bet kà jau ierasts, vakaru noslédzàm ar bàra apmekléjumu, kur iedzéràm pa saldam vàcu alum. Vélu vakarà aizgàju màjàsj iedzéru kumelishu téju un devos gulét.







Lùk manas vilciena biletas, kopà pavisam 30, bet summa sanàca lielum liela, saskaitiiju kopà visas - 500 euro, kas ir nobraukti gada laikà un tà pat nav visa summa, jo esmu braukusi arii ar biletém, kas bija ari printétà veidà.


Piektdienas vakarà pie manis ciemos atnàca draugi. Uzstaisiija man nelielu pàrsteigumu un atnàca ar kùku uz manu, nu jau bijusho dzimshanas dienu... biju patiikami pàrstegta. 



Sestdienas dienà devàmies uz veikalu un pacelam iegriezàmies vienà parkà, kur notika saulgriezu dienai veltiits koncerts. Man par pàrsteigumu satikàm manu kolégiiti, kas dejoja country dance. Bildé vina ir pa vidu ar melno kreklinu (jaunàkà) . 




Liigo vakarà ar draugiem mums bija nelielas vakarinas - alus un franchu siers.... 


 Bilde ir uznemta svétdienas vakarà, visu dienu bija briesmiigs laiks, lija, lija un vélreiz lija.... No rita, svétdien, es pavadiiju kopà ar Prisciliu - visus triis mùsu draugus uz vilciena staciju, bija nedaudz skumiigi, jo iespéjams, dziivé vinu vairs nekad nesatikshu, bet galvu augshà, jo dziive ir pàrsteigumu pilna.... 



Sonedélj ir mana pédéjà diena ofisà ko pavadiishu, jo piektdienas dienà, jau dodos uz Bordeaux pie vecàkiem, atpùsties kàdu briitinju. Lielàkà dalja darbu ir pabeigri - 2 reporti par projetktu un youthpass ir pabeigts, tik sonedélj ir jàpabeidz spéle saistiibà par ES. Vakardien jau sàku kràmét mantas, pamazàm. Sodien no riita iemetu drébju kasté, drébes ko vairs nenésàshu. Nospriedu, kad ir labàk, tàs nemest, bet gan noziedot. Shodien izdariiju labu darbu ! :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru