trešdiena, 2012. gada 20. jūnijs

Bon anniversaire


Sodien ir mana dzimsanas diena, gadi it ka daudz, it ka maz, bet galvenais ir ieksheejaas sajuutas un tas ir pats galvenais. Siis dienas riitu iesaaku ar to, kad mani pamodinaaja zvans no Latvijas, draudzene pazvaniija apsveikt, tik jauki bija parunaaties... Sodien saneemu daudz jauku apsveikumu no gimenes, radinjiem, draugiem, koleegjiem un pazinjaam, liels prieks par to, kad cilveeki mani atceraas, veel no Latvijas :D  Tik sauliite araa nespiid un nav seit veel istais zemenu laiks, taads kaads ir Latvijaa vienmeer uz manu dzimshanas dienu. Un parasti es svinu kopa ar gimeniti savus sveetkus, bet soreiz sanaks atlikt par nedeelu, bet vienalga man ir prieciigs praats.... 

*Njaa shodien darbaa prasiija, kur ir kuuka, bet mums tacu laika, tam nemaz nebija, sodien iztikaam bez kafijas pauzes;
*Sodien saneemu jauku epastu ko biju rakstiijusi pirms 6 meeneshiem sev - interesanti - www.futureme.org/;
*Es laikam esmu noblokeejusi savu bankas karti, ievadiiju triis reizes nepareizi pin kodu;
*Vakardien gribeju jau kravat koferus, lai redzeetu, kas tajos ietilpst, bet beigaas atmetu tam ar roku, jo laiks veel ir;
*Es atradu 30 TGV vilciena biletes (veelaak nobildeeshu), un taas pat nebija visas, kuras biju izmatojusi gada laikaa, dala tika izmestas un dala bija printeetas, zeel kad nesaglabaaju visas.


P.s. Liidz mana projekta beigaam ir atlikusas tik 9 dienas ! 


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru